תרבות ופנאי

נועה קירל בהישג ענק: סיימה במקום השלישי באירוויזיון

כשהסתיימה הקראת הנקודות של צוותי השיפוט, שוודיה הייתה במקום הראשון עם 340 נקודות, ישראל במקום השני עם 177 נקודות והקדימה את איטליה בנקודה. ישראל קיבלה מהקהל 185 נקודות וזכתה במקום השלישי באירוויזיון. שוודיה זכתה בתחרות, פינלנד במקום השני אחרי שזכתה במרבית הנקודות של הקהל בבית
מערכת ice |  1
נועה קירל בחצי גמר אירוויזיון 2023 (צילום יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
אין ספק שנועה קירל עברה ביום שלישי בהצלחה גדולה את חצי הגמר הראשון והעפילה למשדר הגמר שנערך אמש (שבת) בליברפול כשהר של ציפיות מונח על כתפיה. הנציגה של ישראל נתנה ביצוע מרהיב והצליחה לזכות במקום השלישי בתחרות, אחרי שכבר הייתה שנייה בדירוג השופטים.
כשהסתיימה הקראת הנקודות של צוותי השיפוט, שוודיה הייתה במקום הראשון עם 340 נקודות, ישראל במקום השני עם 177 נקודות והקדימה את איטליה בנקודה. ישראל קיבלה מהקהל 185 נקודות וזכתה במקום השלישי באירוויזיון. שוודיה זכתה בתחרות, פינלנד במקום השני אחרי שזכתה בממרבית הנקודות של הקהל בבית.
 
בריאיון לתאגיד השידור, קירל אמרה: "זה הכי כיף בעולם. אמרתי את זה מהערב הראשון - אני מרגישה שהשארנו חותם, במיוחד בתקופה שאנחנו עוברים בארץ. אנחנו כאן מייצגים בכבוד, זאת הזכייה שלי. אני מתרגשת מעבר לכל מה שחשבתי שאתרגש. הישראלים תמיד הולכים איתי, אוהבים אותי כל כך, עשיתי הכול הכל הכול כדי לייצג בכבוד את ישראל ואני אוהבת אתכם הכי בעולם, לא יהיה קהל כזה, לא תהיה אנרגיה כזאת. רק התחלנו".
‏קירל אמרה מיד לאחר הירידה מהבמה: "וואו, אי אפשר להסביר במילים כמה מרגש היה לייצג את המדינה שלי, כשמאות מיליוני עיניים ברחבי העולם צופות בכל תנועה וצליל. מחכה לתוצאות, אבל בינתיים מנצלת את הזמן להגיד תודה לכל מי שמלווה אותי, תומך, אוהב ושולח אנרגיות אופטימיות. תמשיכו רק עוד קצת!".
עוד לפני שעלתה לשיר את 'יוניקורן' כדי לנסות לזכות בתחרות, היה לה כבר תואר אחד. הנציגה הישראלית השיגה את התואר חביבת הקהל בתחרות שהתקיימה בטיקטוק הרשמי של התחרות.
 
למעשה, קירל דורגה במקום הראשון מבין כל מתמודדי האירוויזיון וההכרזה על כך התקיימה אתמול במהלך אירוע fan zone שהתקיים בליברפול. כזכור, השיר שלה היה הנצפה ביותר מבין כל הביצועים בתחרות עם כמעט 10 מיליון צפיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלוב וקטן
    אוריה 05/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יורם שפטל איש קטן ורע. איש קטן ורע צריך להשפיל וללכלך בשביל לקבל כותרת. לעולמים תיזכר כאדם בלי בושה וקווים אדומים המסנג'ר הגדול על פושעים נאצים .זהמה שאתה משאיר בעולם הזה זוהמורשת שלך!!!
    סגור