תקשורת ומדיה

צפו: בנט מתבלבל וקורא לנתניהו ראש ממשלה, ברשת לועגים

ראש הממשלה התייחס ליו"ר האופוזיציה במסיבת העיתונאים לפני ישיבת סיעת ימינה וקרא לו לפי ייחוס תפקידו הקודם. ברשת לועגים
מערכת ice |  3
נפתלי בנט מתבלבל (צילום צילום מסך ערוץ הכנסת)
סערת היום בכנסת סביב ההצבעה על חוק האזרחות בוועדה המסדרת הוציאה מספר רב של תגובות מצד כל אנשי הקשת הפוליטית והתקשורתית. אולם כעת מי שנמצא בלב הלעג ברשת הוא ראש הממשלה נפתלי בנט.
ראש הממשלה עלה לנאום לפני ישיבת סיעתו, ימינה, ובנאום קצר אמר את דעתו על הצבעת חברי האופוזיציה נגד חוק אזרחות. בנט אמר כי ""במקביל לעשייה האמתית רואים פה אינספור משחקים ילדותיים, בניסיון של האופוזיציה להתיש אותנו באלף תרגילים וקונצים. אנחנו יודעים לעשות גם וגם, אבל יש נקודות שבהן בכל זאת גם באופוזיציה צריך לגלות אחריות לאומית, אני אומר לחבריי באופוזיציה: יש דברים שלא משחקים איתם. ביטחון המדינה הוא קו אדום והמדינה צריכה שליטה על מי נכנס אליה ומי מתאזרח בה. הכנסת אלפי פלסטינים, אזרוח שלהם ופגיעה בביטחון המדינה בשביל עוד רבע נקודה פוליטית - זה לא הדבר נכון לעשות. אנחנו נביא את החוק להצבעה ונפעל בצורה ממלכתית לטובת המדינה ואזרחיה".
עם זאת מה שמשך את תשומת הלב היה ההתבלבלות של ראש הממשלה כשהתייחס ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו וכינה אותו בטעות ראש הממשלה. בנט ענה לשאלות העיתונאים והתייחס לגבי הצבעותיו של נתניהו בהחלטות נוספות שנגעו לחוקים הקשורים לביטחון המדינה."ההצבעה על חוק האזרחות תהיה שמית, כולם יראו מי הצביע נגד. כמו בחוק ההתנתקות...בו ראש הממשלה הצביע בעד ב-3 קריאות", נשמע בנט אומר כשבאותו הרגע נראה כי פספס את זה שהתבלבל אלא שאז הוא קיבל הערה ככל הנראה מאיילת שקד שתיקנה אותו. בנט נראה כי לרגע יצא מפוקוס והשיב: "ראש הממשלה לשעבר, ביבי"
לאחר המקרה הפוץ ברשת סרטון ההתבלבלות הזה של ראש הממשלה שסחף תגובות רבות. אלירז שדה שהיום מרבה לצייץ וכתב: "אם ראש הממשלה הלא לגיטימי הנוכחי קורא עדיין לנתניהו ראש הממשלה בעודו רועד מפחד, אז זה מספיק כדי להבין את המצב המסוכן שהמדינה הגיעה אליו. נהג שיכור על הגה המדינה. לעשות הכל כדי להפיל את הממשלה." תגובות נוספות ברשת טענו כי "האמרה הזאת של בנט לא מקרית. גם המובן מאליו ראוי שייאמר. גם בנט יודע וזה ברור, ראש הממשלה האמתי הוא נתניהו." וטענות כי "בנט התרגל שנתניהו תמיד שם כראש ממשלה שאפשר לגלגל אליו אחריות ובעיקר לחפור לו עכשיו בנט לבד בכיפה, ונתניהו מולו כיריב תאב נקמה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי הוא?
    רםש 07/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנוול לערוך סקר מידי האם המפלגה שבראשה בוגד חסר ערכים כזה עוברת % החסימה.
    סגור
  • 2.
    אין אדם מדבר אלא מהרהורי ליבו
    פשוט בדיחה 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עצוב שהגענו למצב הזה! ממשלה הזויה!
    סגור
  • 1.
    וועדת חקירה דחופה
    יגאל 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דורשים וועדת חקירה דחופה לבדיקת "המלצת "השבכ לשפוץ בית ראש הממשלה ב15 מיליון שח עבור בניטו ומשפחתו.כיצד יתכן שבאותו הבית התגורר עד כה ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו שהתגורר שם 12 שנה מבלי שאף אחד לא דרש את שפוץ הבית ,ולא רק זאת ,כל הוצאה של משק הבית כולל בקבוקי מים,הגיעו לתיקים בפרקליטות בעידוד תשקורת מרושעת. וועדת חקירה דחופה
    סגור