תקשורת ומדיה

ביקורת קשה על מגיש התלונה נגד יוסי כהן: "תת רמה", "תלונה פיראטית"

לאחר התחקיר של רביב דרוקר כי הוגשה תלונה נגד ראש המוסד לשעבר, אבישי גרינצייג בדק ומצא שמדובר בעיתונאי אורן אמיר: "בכובע אחד מפרסם טור ערטילאי על כהן ובכובעו השני מגיש תלונה", ריקלין: "כספית מודיע משטרתי, אורן שכלל את השיטה"
כפיר אדר |  4
יוסי כהן (צילום פלאש 90)

התלונה שהוגשה נגד ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, שנמנה גם בין מקורביו של ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו, גרמה ללא מעט עיתונאים לתהות מי עמד מאחוריה, בדיקה של אבישי גרינצייג העלתה שמודבר בעיתונאי אמיר אורן.

גרינצייג כתב על כך: "נניח בצד את הסיפור עצמו שפרסם דרוקר, שייתכן שהוא נכון, חמור ומצדיק בדיקה. מהי אותה תלונה ומי הגיש אותה? בדיקת גלובס מעלה כי מדובר בתלונה של העיתונאי אמיר אורן, שבכובע אחד מפרסם טור ערטילאי על כהן ובכובעו השני מגיש תלונה פיראטית לפרקליטות שהופכת בעצמה לכתבה עיתונאית".
 

גרינצייג שכתב על כך טור תחת הכותרת: "העיתונאי אמיר אורן מדגים: כך נולדת "תלונה" נגד ראש המוסד", הוסיף: "אמיר אורן מסר בתגובה (שלא ברור מה הקשר בינה לבקשת התגובה) לפניית גלובס כך: "ראה נא ההתייחסויות לכהן והתנהגותו בגליון האחרון של הירחון 'ליברל'. כרגע מוקדם מדי להוסיף לכך. המשך יבוא". אמר ולא יוסף".
שמעון ריקלין כתב: "בן כספית הוא מודיע משטרתי שבמקביל לעבודתו ״העיתונאית״. העביר למשטרה מידע על נתניהו ועוד אישים. ואז פירסם שהמשטרה בודקת חשדות נגדם מבלי לומר שהוא המקור לחשדות.. אמיר אורן שכלל את השיטה והגיש תלונה נגד יוסי כהן ראש המוסד לשעבר ובדיווחים לא הופיע שאורן הוא המתלונן.. איזו תת רמה".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ריקלין התותח (ל"ת)
    צדק 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    התרכזו בעיקר
    אזרח עם הגיון 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה כל השטויות על איך נוצרה התלונה ומי אחראי לה. לדוגמא הקשקוש של שמעון על הצדיק על בן כספית. השאלה העיקרית היא האם האשמות מוצדקות, האם היה על האומה לדעת מי עמד בראש המוסד ומתך בביבי והאם יש על כהן לתת את הדין על מעשיו
    סגור
  • 1.
    עוד פעם ריקלין?
    אהרן ברק 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 5
    איך אף פעם אתם לא מוותרים על החוכמות של ריקלין? האם הוא חומר ממומן אצלכם?
    סגור
  • ותגובה עיניינית לידיעה, יש לך?
    אלכס 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שפשוט היית צריך לטפטף את האג'נדה שלך?
    סגור