תקשורת ומדיה

סער התראיין בידיעות אחרונות, אלי ציפורי: "הנחש המאותרג של נוני"

בריאיון ציין שר המשפטים כי הוא עובד על חוק שימנע מנאשם מפלילים להרכיב ממשלה. אלי ציפורי ביקר בחריפות. לעומתו אלדד יניב שיבח: "הרחקתו לצמיתות (של נתניהו) זה צו החיים. תיסלם סער"
מערכת ice |  6
גדעון סער ואלי ציפורי (צילום פייסבוק ויונתן סינדל פלאש 90)
המוסף לשבת של ידיעות אחרונות יצא הבוקר כאשר על עמוד השער הופיע שר המשפטים, גדעון סער, שהתראיין לעיתון ודיבר על האתגרים העומדים בפניו ובפני הממשלה החדשה.
יו"ר תקווה חדשה פרגן למנסור עבאס "מאנשי הציבור היותר מעניינים", הרגיע לגבי פינוי ח'אן אל-אחמר ואמר כי אין לו שום בעיה לדבר עם הרשימה המשותפת לגבי עזרה מבחוץ עם התקציב, אך גולת הכותרת מהריאיון היא כי הוא מכין הצעת חוק שתמנע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה.
מי שהגיב לעניין וכתב כי מדובר במאותרג של נוני מוזס או אלי ציפורי שכתב: "לפנק, לפנק, לפנק! ״ידיעות אחרונות״ בראיון מלוקק עד מאוד לאחד ממאותרגיו הבכירים של נוני מוזס - הנחש גדעון סער. והפעם הנחש בלי משקפיים." תוך כדי שהוא מצרף צילום מעמוד השער של המוסף.
 
אחד ממבקריו החריפים של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לעומת זאת, אלדד יניב, בחר לפרגן. הפעיל הפוליטי העלה תקציר מידיעות אחרונות לטוויטר, החמיא לסער לפיד ובנט ("תיסלם סער. וראש הממשלה בנט ולפיד")  והוסיף: "הממשלה קיימת קצת יותר מחודש. המצב הפיך. הוא עדיין כאן. מוכן להשתלט מחדש על העסק רק שהפעם יקח אותנו לתהום. לכן הרחקתו לצמיתות זה צו החיים".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    קנאה היא רגש המתעורר אצל אדם וכנראה גם אצל בעלי חיים
    רן 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קנאה היא רגש המתעורר אצל אדם וכנראה גם אצל בעלי חיים מסוימים, בשל הצלחתו של פרט אחר ובשל תחושת נחיתות יחסית לפרט זה. זהו רגש המתעורר באדם כאשר לזולתו יש דבר מה שהמקנא סבור שמגיע לו או נלקח ממנו. הקנאה מלווה לעיתים קרובות בהרגשת קיפוח, בתוקפנות וברצון לנקום.
    סגור
  • 5.
    בחינת התגובות
    גק 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של אלי ציפורי ועוד כמה בוטים פה מוכיחה שהתגובות אינן עניניות לדברי סער וזה מעודד כי גם לציפורי וחבורת הבוטים אין תגובות מושכלות. זה רק מראה מי תומכיו של ביבי! חסידים שוטים
    סגור
  • 4.
    סער הוא האפס האינסופי בפוליטיקה הישראלית
    בבר 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני בבחירות הבאות אצביע רק ביבי גם עם כתבי אישום וגם אם יורשע
    סגור
  • 3.
    אלדד יניב הוא עוד בולשביק ופאשיסט שצריך להוקיע ! (ל"ת)
    אסף 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    אפס
    1 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חתיכת אפס יודע שאם יהיו בחירות הוא לא יעבור את אחוז החסימה מפחד מביבי שיודע שביבי ירמוס את כל ממשלת הזדון הזאת בבחירות מנסה בכל כוחו להשאר ולשמור על ממשלת הזדון תוך כדי העברת חוקים למה לא מידעים את הציבור את האמת עליו על פרשת האונס בעזרת השם משמים תפול הממשלה הזו
    סגור
  • 1.
    סער,כמה אפסס יכול להיות (ל"ת)
    כל כלב ביג'י יומו 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור