תקשורת ומדיה

ועדת לזכויות עובדים זרים בישראל תוקם בכנסת, בן גביר: "מכירת חיסול"

איבתיסאם מראענה פרסמה כי תוקם ועדה שהיא תעמוד ברשותה שכל עניינה יהיה הגנה על זכויות העובדים הזרים בישראל, בן גביר תקף, אראל סגל עקץ: " עשר מעלות ימינה"
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר ואבתיסאם מראענה (צילום תומר נאוברג ואוליבייר פיטוסי פלאש 90)
אחת מהועדות החדשות שיקומו בכנסת בקרוב כחלק מההסכמים הקואליציוניים היא 'ועדת העובדות והעובדים הזרים'. כך בישרה לפני זמן קצר חברת הכנסת אבתיסאם מראענה. הח"כית מהעבודה היא זו שתעמוד בראשה ובציוץ בטוויטר היא ציינה כי מטרות הועדה הן שהעובדים והעובדות הזרים בישראל יזכו להבטחת זכויות האדם שלהם.
"הקמנו עכשיו את ועדת העובדים הזרים בראשותי, שבקרוב ישונה שמה לועדת העובדות והעובדים הזרים כראוי למאה ה-21. הועדה הזו הולכת לתת מענה לכל מי שנכנס למדינת ישראל ולהבטיח את זכויות האדם שלו ושלה. כי ככל שתהיה כאן חברה מוסרית, מגוונת ושיוויונית יותר, תהיה לנו מדינה טובה יותר."
 
למרות היוזמה עושה רושם כי הדבר הוא עוד מניע לתקיפת הממשלה בידי אנשי הימין. חברת הכנסת איתמר בן גביר צייץ בתגובה: "זה כבר לא סתם מכירת מדינת ישראל. זה יותר בכיוון של מכירת חיסול. תודה נפתלי ואיילת". אראל סגל עקץ: "עשר מעלות ימינה" ואילו ינון מגל צייץ "תודה בנט".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ששורף את האדמה - מוכיח שלא מרגיש שייך לאותה אדמה. מי שאוהב - אינו שורף את מה שטוען ששייך לו. יש ערבים בכל ההצתות שעושים גם ב-חיפה , נווה-צוף, יערות-מנשה , יער- ירושלים, יער להב, כרמי-צור , גליל , - מוכיחים שאין להם חיבור לאדמה , עובדה - ערבים שורפים עוד פעם ועוד פעם .
    סגור
  • 1.
    העובדות והעובדים הזרות והזרים
    איינשטיין 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר ליקקת לבוסית. סתומה ראשית וסתומת משנה.
    סגור