תקשורת ומדיה

אבתיסאם מראענה חשפה שיחת איומים שקיבלה: "שתמותי יא ערבייה מסריחה"

חברת הכנסת מהעבודה שטחה בפני עוקביה בטוויטר: "יוצאת מהחדר של הבת שלי אחרי שהשכבתי אותה לישון. הנייד שלי מצלצל ואני עונה. על הקו קולו של גבר בעברית "אני מאחל לך שתמותי", שגרת החיים של ח"כית בישראל". ומה השיב לה פעיל ליכוד?
כפיר אדר |  2
אבתיסאם מרעאנה (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
חברי הכנסת בישראל כבר מזמן הפכו ליעד הקל ביותר להתקפות, מתקפות וגרוע מכך איומים מפורשים. הח"כית ממפלגת העבודה, אבתיסאם מרעאנה, שיתפה לגבי איום שקיבלה מאדם אנונימי וגרמה לדיון ער ברשת.
חברת הכנסת מרעאנה כתבה בטוויטר שלה: "יוצאת מהחדר של הבת שלי אחרי שהשכבתי אותה לישון. הנייד שלי מצלצל ואני עונה. על הקו קולו של גבר בעברית: "שלום אני מדבר עם ח״כ אבתיסאם מראענה״? כן! עניתי. "אני מאחל לך שתמותי יא ערבייה מסריחה". שגרת החיים של ח״כית בישראל".
 
פעיל הליכוד יגאל מלכה השיב לה: "נוסע הביתה מאריאל לכיוון מערב השומרון. עוצר ברמזור בצומת גיתי אבישר. לידי עוצר צעיר ערבי ומסמן לי שאפתח את החלון. פותח. עושה לי סימן של שחיטה. שגרת החיים של יהודי במדינת ישראל".
לעומת זאת, חברה לסיעה גלעד קריב שיתף את הציוץ וכתב לה: "יקרה. אני ועוד אין ספור ישראלים וישראליות מאחלים לך שתמשיכי להשמיע קול למען קיום משותף וצדק חברתי. אל תיראי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוהבי המדינה
    חוויאר 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולחשוב שהנאלחים האלה מכל קצוות הקשת הפוליטית ניזונים מתחושה של אהבת הארץ והגנה עליה. כאשר הם משיגים בדיוק את ההיפך בכך שהם מביאים שיח אלים, חוסר כבוד לזולת, חוסר כבוד לשלטון ולסמליו. אני דעתי ואפסי ואין עוד מלבדי לא חראם על המדינה?
    סגור
  • 1.
    זה מה שהיא.
    ידיד 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מה לעשות
    סגור