תקשורת ומדיה

טלטלה בקואליציה? קארה תוקף את מרצ: "התברברתם, תתאפסו"

מרצ הוציאה הודעת תמיכה בחברי הכנסת שמביעים התנגדות לחוק ההסדרים בכמה נושאים. סגן השר, אביר קארה תקף לאחר אותה הודעה: "הפרו את כל ההבנות - עליהן הם בעצם הצביעו בממשלה"
אביחי דלאל | 
חברי מרצ ואביר קארה (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
דרמת ענק בקואליציה לפני העברת התקציב בכנסת. ח"כ מוסי רז הודיע אמש (רביעי) כי לאחר שהשתתף במשא ומתן במשרד האוצר ובמשרד ראש הממשלה הודיע בסיום הפגישות כי הוא תומך בהקמת קשות רגולציה אבל לא יתמוך בהצעה הנוכחית שלטענתו מזיקה לבריאות ולסביבה, לטענתו במפלגת ימינה של ראש הממשלה נפתלי בנט לא מוכנים לכל פשרה. 
הנהלת מרצ פירסמה הבהרה בנושא והביע תמיכה ענקית בחברי הכנסת שלא תומכים בהצעה הנוכחים. בהודעה נכתב כי: "הנהלת מרצ מגבה את חברות וחברי סיעת מרצ בכנסת להוציא את העלאת גיל הפרישה לנשים, הרפורמה בחקלאות והקמת רשות הרגולציה מחוק ההסדרים, או למצער לשנות אותן באופן שלא יפגע בציבורים מוחלשים בישראל, ובהסרה לא אחראית של פיקוח משרדי ממשלה על התחומים עליהם הם מופקדים".
 
עוד הוסיפו כי: "כמו כן קוראת ההנהלה לוודא שציבור הנכים יזכו לתנאים שיאפשרו להם להתקיים בכבוד. במידה ולא יגיעו נציגי מרצ לסיכום שיהיה מקובל עליהם עם האוצר, מגבה ההנהלה את חברות וחברי הכנסת לעשות כל פעולה שתידרש לרבות אי תמיכה בחוק ההסדרים. מתוך מחוייבות לשלמות הקואליציה - הנהלת מרצ קוראת לחברי הסיעה להמשיך את ההדברות במטרה להגיע להסכמות".
סגן השר במשרד ראש הממשלה, אביר קארה יצא במתקפה נגד חבריו לקואליציה ממרצ לאחר שלטענתו לא הייתה עמידה בהסכמות: "בקואליציה כמו בקואליציה הגענו לפשרות והסכמות. יש הסכם קואליציוני ברור, הצבענו על ההסדרים בממשלה ועכשיו מרצ מבקשים לחזור בהם ופשוט להפר את כל ההבנות - עליהן הם בעצם הצביעו בממשלה. חבר׳ה התברברתם בדרך והגיע הזמן להתאפס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה