תקשורת ומדיה

אבישי בן-חיים כבש את קוראי הארץ? זה ההישג שלו

פרשן חדשות 13, ד"ר אבישי בן חיים פרסם הערב כי הגיע להישג מרשים במיוחד, דווקא בעיתון שקוראיו מהווים מוקד לביקורת ה"הגמוניה" שהוא מחזיק בה
מערכת ice |  6
אבישי בן חיים (צילום פלאש 90)
אבישי בן חיים, פרשן חדשות 13 שידוע בעמדותיו הימניות ובתיאורית ההגמוניה שלו, כבש את רשימת הכתבות הנקראות דווקא בעיתון שקוראיו נמנים עם האנשים שהתיאוריה שהוא מחזיק בה מופנית כלפיהם. 
כמו בכל שנה הארץ פרסמו את רשימת הכתבות הנקראות ביותר לשנה האחרונה, כשבין הכתבות אפשר למצוא את לינוי אשרם, התחקיר המטלטל על יהודה משי זהב, לצד ביקורות, טורים וראיונות שפורסמו באתר. אחד הראיונות שנכלל ברשימה המכובדת הוא ראיון עם בן חיים שפורסם לפני שנה בעיתון המוכר בעמדות השמאל המובהקות שלו.
בן חיים פרסם את ההישג המרשים בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "מתברר שנכנסתי לרשימת הכתבות הכי נקראות ב״הארץ״ השנה. גאה במשהו אחר: כשההגמוניה רדפה את שס כאקט דיכוי המזרחים המרכזי התייצבתי בחזית למען שס כדי להירדף יחד איתם. כשההגמוניה סימנה את תומכי נתניהו כיעד המרכזי שלה, התייצבתי בחזית למען ראש הממשלה הנרדף נתניהו בשביל להירדף יחד איתם".
 
במהלך הראיון שערך איתי שטרן, אמר בן חיים משפט שנבחר לכותרת הכתבה המאוד לא רגילה בנוף הארץ, "נתניהו הוא סמל, פגיעה בו היא פגיעה בסנטימנט דתי ולאומי". הכתבה זכתה לכמעט 1500 תגובות באתר בעקבות הפרסום כשמדובר באתר שגישתו פתוחה למנויים בלבד.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ד"ר אבישי בן חיים כסמל לבעיה
    מישאל מור 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני יליד איראן, הנזק האדיר שגורם ד"ר אבישי בן חיים לעדות המזרח ובעיקר למרוקאים בל ישוער. על מה כי נלין? הוא רק משחק לידי אלה שבזמנו התלבטו באם להעלות את המרוקאים לארץ! "הוא מרוויח את לחמו ביושר". לצערי, אוכלוסיות חלשות נופלות כטרף קל בידי דמגוגים ופופוליסטים! בידי חצרות של באבות למיניהם, "קברי צדיקים" וקוסמים ומכשפים, ובעיקר בידי תנועות חרדיות כמו תנועת ש"ס. גם הנטייה בקרב המרוקאים לחזרה בתשובה להחזיר "עטרה ליושנה" גורמת בד"כ להחלשה נוספת של אוכלוסיות אלה, להעמקת הפערים ולתלות כלכלית בתנועות הדתיות ובין היתר, אינה מאפשרת לדור ההמשך לרכוש השכלה גבוהה. לצערי, אנשים רבים ההולכים שבי אחר התופעות הנ"ל וסוגדים להן, חסרים גם סדר עדיפות והתנהלות רציונאלית בעלת ערך מוסף חיובי. תופעות אלה מובילות להסתגרות מגזרית, מקבעות ומנציחות את הפערים. אוכלוסייה המרוקאית שבן חיים פטרונה, נושאות באחריות למצבן לא פחות מאחריות "ההגמוניה האשכנזית" הבעיה היא שמרבית החלשים בוחרים במפלגות בעלות אוריינטציה שפוגעת בהם. אם אלה פני הדברים המצב רק יחמיר את השסעים בחברה הישראלית כך נמצא בסכנה קיומית .
    סגור
  • 5.
    לא יאמן כמה הזוי ותלוש האיש האומלל הזה . . . (ל"ת)
    דווידי 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 4.
    לאבישי הכבוד ממשיך הניגון כמו "השיירה" של א איינשטיין
    איתן 09/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקומת העם היהודי בארצו והקמת מדינת ישראל, נמשכת מהמאה שעברה (כמו בשיר של אריק איינשטיין. היא כוללת חלוצים מהשמאל ומהימין, בני הישוב הישן ועולים חדשים, דתיים מסורתיים וחילונים. אין מקום לשום קבוצה או עדה לדרוש הגמונייה. השיטה הדמוקרטית מאפשרת מהפכים פוליטיים. המהפכה צרפתית לימדה שבסוף הדרך מנהיגים שפוגעים בעמם לאורך זמן מולכים לפח האשפה של ההיסטוריה לפעמים מקימים עבורם גם עמודים בכיכר הבסטיליה.
    סגור
  • 3.
    שורה תחתונה: ניצחנו אותך ואת אדונך - הנאשם
    פרנק אמיליו 09/2021/21
    הגב לתגובה זו
    12 3
    הוא ילך לכלא, אתה תלך לבכות על התבוסה, אנחנו נמשיך לחגוג את הנצחון. ביי לוזר.
    סגור
  • 2.
    ברובוקטור בזוי תמיד מייצר טרפיק
    יותם 09/2021/21
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אבל רק אדיוט מוחלט מסוגל להשתבח בכך
    סגור
  • 1.
    מטומטם, הם נהנו ללעוג למרוקאיות שלך. כמה האיש פתטי (ל"ת)
    עוד טיפש 09/2021/21
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור