תקשורת ומדיה

דפנה ליאל מותקפת ע"י הקולגות: "למה פרסמת את הסקר?"

העיתונאית שהציגה את הסקר 'הפנימי' בליכוד לגבי הרשימה האופציונלית, ספגה ביקורת מדוד ורטהיים שאימת אותה עם טענות דוד ביטן: "הסקר מצוץ מן האצבע", והשיבה: "לא לוקחת אחריות על התוצאות", עקיבא נוביק תהה: "יש סוקר שחתום על התוצאות? מה הולך פה"
מערכת ice |  9
דפנה ליאל (צילום מסך חדשות 12)
הסערה שגרם אמש (שבת) "הסקר הפנימי" בליכוד שהציגה דפנה ליאל בחדשות סוף השבוע בקשת 12, גררה טענות לכך שמדובר בזיוף ובסקר שכלל לא התקיים. גם כתב וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים ניסה לעמת את העיתונאית עם הטענות.
ורטהיים כתב: "דוד ביטן בפגוש את העיתונות על הסקר שפרסמה דפנה ליאל באולפן שישי ש״מסביר״ את העליהום על אוחנה: ״אין סקר כזה. זה סקר בלוף. מעניין איך נפלה בפח״. אגב, חבר שמכיר היטב את הנפשות הפועלות (מתפקדי הליכוד) אומר לי על זה: ״ביטן צודק. סקר מצוץ מן האצבע עם תוצאות הזויות ומנותקות מהמציאות״.
ליאל השיבה לורטהיים בצורה נחרצת: "אני לא לוקחת אחריות על תוצאות הסקר וזה נאמר בפירוש בדיווח אמש אבל הוא עורר מתח פנימי במפלגה ויצר לאוחנה יריבים חדשים שלא מעוניינים בשחקן נוסף בקרב הירושה".
 
ורטהיים המשיך: "מה זאת אומרת ״לא לוקחת אחריות על תוצאות הסקר״. אז למה פרסמת אותו?", ספי הנדלר מהארץ המשיך: "הצעה לחוק צרפתי צנוע: אצל ידידינו הצרפתים כל פירסום סקר חייב להיות מלווה בשם חברת הסקרים, מספר הנסקרים, מתודולוגיה ותאריך. היה מונע פירסומים מסוג זה לדוגמא, ולא רק".
גם עקיבא נוביק המשיך בביקורות: "מה זה ״סקר פנימי של הליכוד״? התנועה שילמה עליו? ח״כ כלשהו הזמין אותו? יש סוקר שחתום על התוצאות? מה הולך פה". בכלל, ליאל קיבלה לא מעט עקיצות גם מעוקבים פחות מוכרים בחשבון שלה.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מפרסמת סקר מהדמיון
    דפנה בלוף 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכל מקום עבודה היו מפטרים אותה. בושה
    סגור
  • 8.
    הרשימה שהוצגה זאת בושה לליכוד
    מוטי 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל המתלהמים והלקקנים לביבי עם החום על הלשון ,במקומות הראשונים .
    סגור
  • 7.
    חחחח בתור נפש פועלת בעצמה זהו הסקר הכי מדויק שיש
    שמעון 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שדפנה ליאל היא מייצרת הספינים השיקריים הגדולה בתולדות התיקשורת זה כבר ברור ממזמן אבל בתור מיתפקד ליכוד זהו בדיוק התוצאות המדוייקות והלך הרוח שהולך בקרב מתפקדי הליכוד,פשוט השמאלנים רותחים מזה שכל מי שנימצא בצמרת הרשימה הם כל האנשי הימין האמיתי בליכוד,בזמן שאנשי מרכז-שמאל כמו אדלשטיין והנגבי נימצאים מחוץ לרשימה וכשברקת מדורדר כמה וכמה מקומות אחורה,כאשר עוקפים אותו חכ"ים חדשים ולכן השמאלנים כועסים כל כך שדפנה ליאל פירסמה את הסקר אבל רק מליראות את תוצאות הסקר אני יודע מצוין שזהו בדיוק אבל בדיוק הרשימה שמתפקדי הליכוד היו רוצים ובדיוק לפני הסדר שפורסם ולכן אין ביכלל ספק שנערך סקר כזה.
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד לוורטיים עושה סדר בתקשורת
    גולן 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקצוע העיתונות שאפו גדול
    סגור
  • 5.
    דפנה
    יוני 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה טיפשה
    סגור
  • 4.
    דפנה ליאל ועמית סגל
    עזרא 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    דפנה ליאל מושפעת ואולי גם חוששת מענית סגל
    סגור
  • 3.
    ערוץ 12 אל גזירה הישראלי
    אורה 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    5 6
    דפנה. מספרת הסיפורים.....ואחר כך היא מתנערת "לא אחראית לתוצאות " חחחחחחחח לאן מגיע הטירוף...תקשורת לא אמינה וחסרת יושרה..
    סגור
  • 2.
    זה בלוף כמו שאר הידיעות ה"בלעדיות" של 12. (ל"ת)
    ערוץ הספינים 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 1.
    זה ראוי לדיווח גם אם זה FAKE מוחלט - יודעים למה?
    צחי אתגר 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    10 4
    כי גם אם זה סקר מומצא, הוא גורם למהומה בליכוד ולתסיסה בין הח"כים - ואילו בהחלט חדשות ראויות לדיווח. הבלגן בליכוד הוא החדשות. הסקר המומצא (כן או אלא) - רק הרקע. דפנה ליאל עשתה את עבודתה. כל הכבוד.
    סגור