תקשורת ומדיה

אייל גולן תחת ביקורת חריפה מלרר שספג: "חרפה, שקר"

מגיש הצינור ברשת 13 העלה שרשור חריף של ציוצים על הטיימינג שבה הוגשה תביעת מיליון השקל של הזמר נגד הפקת התכנית והכתבים. רני רהב, היחצ"ן של אייל גולן תקף: "ללרר יש אמת משלו, השם ירחם"
מערכת ice |  3
אייל גולן (צילום אלוני מור)
מגיש "הצינור" ברשת 13, גיא לרר, כתב היום (רביעי) בדף הטוויטר שלו שרשור ביקורת חריף נגד הזמר אייל גולן. הסיבה לשורת הציוצים היא הטיימינג שבו הזמר תבע אתמול במיליון שקל את לרר, הפקת התוכנית והכתבים המעורבים. 
כזכור, אמש גולן הגיש תביעת לשון הרע נגד גיא לרר ורשת 13 לאחר שפורסמו פרומואים לכתבה העוסקת בשיווק קרקעות חקלאיות של חברה בבעלותו, תוך האשמות חריפות נגדו ונגד חברה בבעלותו. אמנם בשל שינויי לוח השידורים ומותה של אימו של אמיר שואן, נורית, התחקיר לא שודר.
היום כאמור, לרר ביקר את הטיימינג של הגשת התביעה מאחר והוגשה עם מות אימו של כתב התוכנית אמיר שואן. לרר כתב היום בדף הטוויטר שלו: "מילה על עיתוי הגשת התביעה של אייל גולן נגדנו. אתמול בבוקר נפטרה למרבה הצער נורית, אמו של אמיר שואן, ראש דסק התחקירים שלנו שערך את התחקיר. כיוון שהוא עמד בקשר עם מנכ״ל החברה המשווקת ועם רני רהב מצידו של גולן, הוא עדכן אותם בכך שבגלל סיבות אישיות קשות התחקיר לא ישודר באותו יום בהמשך היום הוגשה התביעה על סך מיליון שקל. ההודעה לעיתונות יצאה שעה קלה לפני צאת מסע הלוויה.
 
אדם עלול לגלות שהוא נתבע במיליון שקל, רגע לפני הלוויה של אמו. מילא, אולי אני עדין או ג׳נטלמני מדי להגיד שאני לא הייתי מעז לעשות דבר כזה. אולי הבעיה היא אצלי. אבל הדבר הבא הוא בלתי נסלח לידינו הגיעה הידיעה שההודעה הקולית שבה אמיר מבשר למנכ״ל בקול שבור שהתחקיר לא ישודר היום, הועברה ללקוחות החברה בתור עדות לכך שהנה, התחקיר לא משודר והכל בסדר, בלי לטרוח לספר להם את הסיבה האמיתית. הסיפור הזה מעיד על הנוגעים בדבר, לדעתי, יותר מאלף תחקירים".
היחצ"ן של אייל גולן, רני רהב, יצא נגד דבריו של לרר: "חרפה. שקר. הרי ברגע שאייל שמע שנורית נפטרה הוא הוציא מהתביעה את אמיר שואן. אבל ללרר יש את האמת שלו ורק שלו. בושה וחרפה .לאן הגענו". עוד הוסיף: "המלך לרר יצא מלך ערום. חבל האמת היא אופציה אמרה המשנה לנשיא בית המשפט העליון מרים בן פורת. אבל ללרר יש אמת שלו. ירחם השם".
יש לציין שבכתב התביעה שהגיע לידי מערכת ice שמו של אמיר שואן לא הוזכר בצד הנתבעים. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שק החבטות
    שלי 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איני מחסידותיו של אייל גולן, אך די כבר לקרוא עליו את כל הדברים שעושים אותו לאיש המושמץ במדינה
    סגור
  • 2.
    גנץ הליצן, קונילמל....
    ארז אפללו 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כמה ביטן הטיפש גולן הזה יכול להיות? מסתבך ומלכלך ושוקע בביצת גועל ושחיתות. לא מסוגל לרסן את התנהגותו. החל מפרשת הילדות שניצל מינית וסירסר ועד ריב מטופשים עם חבריו ולה בניסיונות הונאה וגניבה. די כבר טיפשביטון....תתאפס אתה בדרך למטה להתרסקות מהירה....טיפשביטון
    סגור
  • 1.
    איל פדופיל שמקומו בכלא
    שלוםהילד 10/2021/29
    הגב לתגובה זו
    5 2
    צדק לנערות. איל צריך לבלות את שארית חייו בכלא
    סגור