תקשורת ומדיה

מנסור עבאס משיב אש לאילה חסון: "נתניהו בקמפיין הסתה"

לאחר התחקיר של אילה חסון על הקשר בין מפלגת רע"מ ובין החמאס, והכספים שלכאורה יועברו לרצועה, תקף ח"כ מנסור עבאס את הטיימינג לפרסום ואת ההדהוד של הליכוד ונתניהו: "מגייס את כל זרועותיו לקמפיין הסתה, הכפשה, פילוג והאשמות שווא"
מערכת ice |  13
מנסור עבאס (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, מתייחס לתחקיר המטלטל שפרסמה עיתונאית חדשות 13, אילה חסון, בדבר הקשר בין רע"מ לחמאס, תחקיר שעורר סערה, ועולה למתקפה נגד נתניהו והליכוד שהדהדו את התחקיר: "אתה מוזמן לפנות לרשויות החוק במקום לעסוק בהדלפות ותדרוכים שקריים".
כזכור, בתכנית שישי עם אילה חסון, נחשף קשר בין נציג רע"מ ובין החמאס ברצועת עזה, ולכאורה קשר של העברת כספים לארגון הטרור מהכספים הקואליציוניים.
 
לאחר מתקפות מהאופוזיציה ומהימין ברשתות החברתיות, כתב מנסור עבאס בחשבון הטוויטר שלו כי יש ניסיון לפלג את הממשלה דווקא לפני ההצבעה על תקציב המדינה: "בפתח שבוע גורלי לטובת המדינה ואזרחיה, נתניהו מגייס את כל זרועותיו לקמפיין הסתה, הכפשה, פילוג והאשמות שווא. כל זה לא יצליח".
לדבריו, "אזרחי המדינה מאמינים אך ורק לרשויות החוק שנתניהו עמל במשך שנים כדי להחלישן", ויו"ר רע"מ גם הוסיף פנייה אישית ליו"ר האופוזיציה: "אבו יאיר, אתה מוזמן לפנות לרשויות החוק במקום לעסוק בהדלפות ותדרוכים שקריים".
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', תקף את דבריו: "שבוע טוב מנסור. מבין את ההיסטריה. השקרים שלך מתחילים להיחשף. וזו רק ההתחלה. הפרסום של אילה חסון הוא רק קצה הקרחון. הקשרים שלך ושל בכירי מפלגתך והתנועה האסלמית עם חמאס וטרור יחשפו עוד ועוד בקרוב, ויאלצו גם את רשויות הביטחון והחוק להיכנס לעניין. תכין תיק למעצר".
גם חבר הכנסת מימינה, עמיחי שיקלי, הגיב לדבריו: "מה פשר הקשר המתועד והמוכח בין בכירי רע״ם לבכירי חמאס, האם ייתכן שהקו המתון שהצגת לא היה אלא מסך עשן והטעיה ?".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    ביבי כלכלןגדול היה כסף בקופה הועבר לחמסאיזה ממשלה נפלאה
    לין 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הציבור מטומטם לא רוצה לדעת את האמת מנצור עבאס קיבל כל מה שרצה התקשורת שוטקת מסכן ביבי העביר לחמס כסף של קטר ולא של ישראל ועשו לו את המוות . עכשיו שילמו לעבאס 30 מליארד רק להתפטר מביבי .
    סגור
  • 11.
    ביבי כלכלןגדול היה כסף בקופה הועבר לחמסאיזה ממשלה נפלאה
    לין 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הציבור מטומטם לא רוצה לדעת את האמת מנצור עבאס קיבל כל מה שרצה התקשורת שוטקת מסכן ביבי העביר לחמס כסף של קטר ולא של ישראל ועשו לו את המוות . עכשיו שילמו לעבאס 30 מליארד רק להתפטר מביבי .
    סגור
  • 10.
    התקשורת הממוסדת - מגינה על ממשלת השינוי לר-ע-ה
    ארנון תל-אביבי 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מיקי לוי הוא מהאחרונים שיכול ללמד נימוסין והליכות . ההצבה שלו על כס יו"ר הכנסת היא ביזוי לרשות המחוקקת. גם בתפקידיו במשטרה גם כממ"ז ירושלים - היה ידוע בשיטות כוחניות על פקודיו . צעקות והתלהמות היו השיטות שלו כלפי השוטרים והקצינים תחתיו. היה מתקרב כמעט נוגע בפרצוף צועק ואתה מריח מה מיקי לוי אכל לארוחת בוקר.
    סגור
  • 9.
    פרשנות
    ישראל 11/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    והיינו כעיוורים מה עוד צריך לקראת שנתעורר מהתרדמת בה אנחנו נמצאים יש לנו כוח חמאסי בתוך הממשלה ואנחנו ממשיכים לחיות באשליה שהם לא פחות מציונים מנסור עבאס ומרץ ועבודה משתפי פעולה לכול אורך הדרך ומי שנותן יד לאסון הזה הוא לא אחר מראש הממשלה הפיקטיבי בנט והוא יוביל אותנו לאסון שלא היה כמותו בתולדות המדינה וזה לא פחות מתחילת אובדן הציונות תתעוררו אנשים אנחנו על סף מדרון חלקלק שממנו יהיה קשה לצאת .
    סגור
  • 8.
    הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם (ל"ת)
    ללה 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • ביבי רצה כח ועוד כח כך שקד ובנט - חבל עלינו ועל המדינה
    לין 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הציבור לא מטומטם אנחנו יודעים שבגלל ביבי בנט ולפיד הפעם באמת אכלנו אותה ובגדול מסכנים החילים כל הכסף שהעביר מנצור עבאס לחמאס ילך להשמדת המדינה חבל שביבי לא חשב רחוק ויצר קשרים עם רע"מ מבלי לחשוב פעמיים.... בנט ולפיד ת פסו את העניין והלכו על זה והנה לאן הגענו
    סגור
  • 7.
    דעה , רק מטומטם יאמין לך כאן !!!
    אשל 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הכסף שנתרם לחמאס יממן נשק שיכוון לחיילי צה"ל ? אתה חושב שאנחנו עד כדי כך מטומטמים ? איך נסביר את תמיכתנו בממשלה כזאת אחרי שיקרה חס וחלילה אסון . האם במו ידינו גרמנו לזה ?
    סגור
  • 6.
    המצפון של בנט נשאר נקי, כי אף פעם לא משתמש בו (ל"ת)
    Bengely 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 5.
    מעניין למה עמותה על שם 48
    ישראל השלמה 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה היה בשנה הזו שהעמותה שמה את שמה 48 פשוט טיפשים חושבים שכולם כמוהם, נחשים שרוצים להקיש בשקט.
    סגור
  • 4.
    הוא צוחק על כולנו . (ל"ת)
    לילי 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    קדימה מנסור... שחרר כבר את הקלטות עם נציגי הליגוד
    אייל גנון 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מת להאזין להם. למה אתה מחכה?
    סגור
  • 2.
    מוכח שמנסור עבאס אדם חכם חכם. הצליח לעבוד
    א.א.חיפה 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    על ביבי על בנט ועל כל השמאל. השמאל מאושר שהם בשלטון מוכן כל מחיר רק לא ביבי.מנסור עבאס למד טוב לצחוק. ולשקר. כל הכבוד לאיילה חסון שעלתה על מנסור הוא בסך הכל בובה של חמאס לא קובע כלום. הם השתילו בתוכנו את מנסור עבאס הם יודעים הכל מהכל מה שקורה בממשלה. חמאס מנהל את בנט ואת לפיד אתם יודעים מה קורה היום.מזכיר את אלי כהן שחדר לממשלת אסד ואנחנו ידענו . ביבי אתה אשם. אתה הבאת אותו. מנסור הצליח לעבוד עליך כי על עולם כי הוא חייכן ....
    סגור
  • 1.
    פילוג בין מי למי?
    צופה 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פילוג בין החמס לישראל? לא ידעתי שיש איחוד. פילוג בין רוצחים לנרצחים?
    סגור