תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו תוקף את גיא לרר: "אתה לא מתבייש?"

גיא לרר בחר לחשוף חלק מהתחקיר של "הצינור" נגד ישראל היום, וכי העיתונאי דניאל סיריוטי ניסה לסחוט באיומים שרות אלפי שקלים מאזרח תמים אחרי שבדה סיפור על תקיפה מינית וחקירת משטרה שכביכול מתנהלת נגדו, אז למה זעם יאיר נתניהו?
מערכת ice |  13
בנו של יו"ר האופוזיציה, יאיר נתניהו, תוקף הערב (רביעי) את מגיש "הצינור", גיא לרר, וזאת לאור התמונה בה בחר איש התקשורת לחשוף פרשה מסעירה נגד עיתונאי "ישראל היום" בתמונה כשהוא לצד שרה נתניהו.
נזכיר, מגיש הטלוויזיה גיא לרר חושף ברשתות החברתיות אתמול (שלישי) כי בתכנית הלייט נייט שלו "הצינור" יפורסם בימים הקרובים תחקיר שבו יחשפו "מקרים מסמרי שיער" בתוך המערכת של "ישראל היום". מי שיהיה אחראי על התחקיר הוא כתב התוכנית, אמיר שואן.
 
לרר כתב ברשתות החברתיות כי: "לא חושב שאי פעם ערכנו תחקיר על עיתונאים אחרים ושיטות הפעולה שלהם אבל יש מקרים כאלו מסמרי שיער שאין דרך אחרת. אנשי 'ישראל היום' מומלץ לכם מאוד לצפות בצינור בימים הקרובים".
היום, פרסם לרר תמונה של העיתונאי דניאל סיריוטי וכתב: "חשיפת הצינור: זהו העיתונאי דניאל סיריוטי החשוד שניסה לסחוט באיומים עשרות אלפי שקלים מאזרח תמים אחרי שבדה סיפור על תקיפה מינית וחקירת משטרה שכביכול מתנהלת נגד אותו אזרח. סיריוטי הותיק והבכיר, הוא ראש דסק בישראל היום וזוכה מגן הצדק החברתי. עלה לכותרות לא מזמן אחרי שהותקף והוכה ״בגלל עבודתו העיתונאית״. הערב יחשוף אמיר שואן, בין השאר, שסיריוטי נחקר במשטרה אך המשיך לעבוד בעיתון גם אחרי ואפילו לסקר את המשטרה".
 
בתמונה בה בחר לרר לפרסם את סיריוטי, נראה העיתונאי לצידו של שרה נתניהו, במודע או שלא במודע. על כך הגיב בחריפות בנה של נתניהו, יאיר, בחשבון הטוויטר שלו: "תגיד אתה לא מתבייש?!? מישהו שלא קשור אליה והיא לא מכירה ועומד איתה עם עוד מלא אנשים בבמה בטיסה טקס שהיא מקבלת תעודת הוקרה?!?".
בנוסף לכך, צירף נתניהו הצעיר גם את תמונתה של זהבה גלאון לצידו של ציון אלגריסי, נציג מרצ בהסתדרות שנאשם בריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה בת משפחה ונגזרו עליו 47 חודשי מאסר בפועל ופיצוי כספי, וכתב: "דרך אגב אתה יודע מי זה מחובק פה בתמונה עם זהבה גלאון?!?"
 
יש לציין כי גלאון עצמה התייחסה לכך בעבר בציוץ של נתניהו הבן בשנת 2019 וכתבה: "אתמול, איך לומר, לא הייתי עדינה עם יאיר נתניהו. תשובת האפרוח? פרסום תמונה ישנה שלי עם ציון אלגריסי, ששימש אז כאחד מנציגי מרצ בהסתדרות, עם כיתוב שטוען שאני הולכת לבקר אותו בכלא. אז הנה כמה מלים על תעשיית הפייק ניוז הקטנה הזו. נגד ציון אלגריסי הוגש כתב אישום בגין עבירות מין בקטינה ב-2017. ברגע שנודע לי על זה, פניתי לבית הדין של מרצ בדרישה להשעות אותו מחברותו בכל המוסדות שבהם הוא שימש כנציג מטעם המפלגה. בית הדין קיבל את בקשתי והשעה אותו, אבל על ההחלטה ניתן צו איסור פרסום מכיוון שהיה מדובר בקטינה".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    הפעם יאיר צודק. אני לא מאמין שאני כותב את זה (ל"ת)
    דני 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    עיתונאי נוכל בעיתון המשפחה הביביסטית
    נוכליהו 12/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה את רמת העיתונאים בביביטון וזאת הרוח הביביסטית נוכלות רוח הכנופיה המרוקאית
    סגור
  • 10.
    תתבעו את הילד... מי שרק יכול. זה שיעור באזרחות
    אשת איש 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בשם ישראל השפויה והמתקדמת
    סגור
  • 9.
    סתם נפיחה
    אוהב ציון 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אולי יפסיקו לצטט ולחפש מה אמרנתניהו הנפיחה . צריך להחזיר אותם לחיים נורמלים ושיתחיל לעבוד ולא יתפרנס מכל מיני שטויות. הילד הזה נפיחה מגעילה
    סגור
  • 8.
    גיי לרר יש לך פה גדול
    אבי 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 11
    זה לא יפה גיי לרר אתה מחפש כל הזמן והתוכניות שלך באמת לא מענינות והכל שקר אתה מפיץ שקריים ולא מסקר אמת זה פשוט לא יפה אנשים יתבעו אותך גיי אולי תפסיק להפיץ שקריים
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    לרר לא בחר את התמונה בתמימות...
    פיל 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 8
    רשעות לשם רוע! כמה אכזריות וחוסר תום לבחור דווקא את התמונה הזו... לא מספיק לכם כל ההכפשות שהעללתם עליה בזמן שלטון נתניהו... תתבישו לכם, אין לכם לב אדם.
    סגור
  • 6.
    סחטנות
    אזרח/ית 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עוד פעם מנסה ליסחוט כסף ע"י תביעה? לא נימאס לו לבקר בבתי מישפט? אין לו מה לעשות אז תובע אנשים על כל דבר דבילי. שילך לעשות משהו. אדם לדעתי מעל גיל 30 אמור לעבוד . בית מישפט=ביתו של..
    סגור
  • 5.
    סופגניות או לא להיות
    אחיהוד בר 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה עם סופגניות? הבוס גמר לחלק ?
    סגור
  • 4.
    סיריוטי
    אחיהוד בר 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    העיתונאי סיריוטי ישראל היום כמה לא מפתיע איך כל הזבל נימצאים בצד אחד? להקיא
    סגור
  • 3.
    מה קרה ילד קקי על מה אתה כועס? (ל"ת)
    חיים 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • 2.
    לרר באמת לכלך בגדול. פספסת (ל"ת)
    עתונאי פוליטי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 1.
    נקווה שלפחות התמונה של שרה וסיריוטי מוסגרה כמו שצריך
    משה חביליו 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    16 4
    לגבי נועה, אני מודה... התייאשתי.
    סגור
  • חחחחחח גדול. (ל"ת)
    אירה 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור