תקשורת ומדיה

גולדן נגד הממשלה: "ביצעתם מעשה נוכלות אז קדימה תשלטו"

מגיש תכנית הבוקר של ערוץ 14 תוקף את הממשלה במונולוג: "רציתם כל כך לשלוט, אז קדימה תשלטו ואם אתם לא מסוגלים אז פשוט צאו מהחדר ותנו למי שמסוגל להחזיר את ישראל לקו השפיות לעשות את זה"
מערכת ice |  8
שי גולדן (צילום ויקיפדיה)
מגיש "ישראל הבוקר", תכנית הבוקר של ערוץ 14, שי גולדן, תוקף הבוקר (ראשון) את ממשלת השינוי בעקבות התחלואה הגואה המשתוללת וחוסר הוודאות במדינה לגבי ההנחיות.
גולדן פתח בפנייה ישירה לראשי הקואליציה: "בוקר טוב לראשי ממשלת השינוי, כך אתם מכנים את עצמכם, רציתם כל כך לשלוט, הרעדתם את אמות הסיפים של הפוליטיקה הישראלית, ביצעתם את אחד ממעשי הנוכלות הפוליטיים הגדולים בהיסטוריה של המדינה אם לא הגדול שבהם."
 
גולדן המשיך בישירות: "הנה, אתם בשלטון, אז במחילה מכבודכם, אנא, פשוט מלאו את עבודתכם." בנוסף תקף: "אתם אוהבים להצטלם ולקבל ראיונות מפנקים. אבל חברים, אנחנו בשעת משבר אמיתית. אז אנא התכנסו בחדר ובצעו את הדבר שלשמו יצאתם למסע - לנהל את כולנו." גולדן סיים: "אז קדימה תשלטו ואם אתם לא מסוגלים אז פשוט צאו מהחדר ותנו למי שמסוגל להחזיר את ישראל לקו השפיות לעשות את זה"
כזכור, בשבוע בעבר דיווחנו כי הממשלה הנוכחית מסרבת לשדר את התשדירים למען הציבור בערוץ 14, כך ממשיך לטעון בועז גולן אחד המגישים הבכירים של הערוץ, כאשר לדבריו הלשכה לפרסום ממשלתי לא מוכנה לכאורה לפרסם.
 
בשש השנים האחרונות, ההוצאה העיקרית של לפ"מ הייתה על פרסום בטלוויזיה (2%–40) מכלל ההוצאות. כמו כן, בשנים האחרונות עיקר הגידול בהוצאה על פרסומים היה בשני סוגי מדיה מרכזיים – פרסום באמצעי הדיגיטל שחווה גידול של כ-78% לעומת שנת 2015 , ופרסום בשלטי חוצות שהושקעו בו בממצוע כ-10 מיליון שקל בשנת 2020 - פי ארבעה לעומת שנת 2015 , בה הסכום היה כ-5.2 מיליון שקל.

תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הממשלה של בנט הרבה יותר טובה מהליכודניכים (ל"ת)
    אזרח ישראלי 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    טפטף לך חמיצות. תנגב (ל"ת)
    אניפה 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    הם עובדים יותר מהממשלה הקודמת וקודמותיה של ביבי שעבדו
    גל 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בלעשות לביתם. זה שיש ויכוחים פוליטים פנימיים, זה תמיד יש וזה לא משנה מי בראש ומה הרכב הקואליציה.
    סגור
  • 3.
    הערוץ של ביבי לא מתרומם
    נמרוד 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מיטב צינורות הביוב של ביבי קיבלו שם תכנית אבל הרייטינג העלוב מוכיח- אנשי ימין לא צורכים ערוץ מטעם.
    סגור
  • 2.
    ביבסט מצוי
    חנה 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מדוע זה מעשה נוכלות? ממשלת אחדות היתה מאז ומתמיד. גנץ הלך עם ביבי השקרן וזה לא מעשה נוכלות? לחתום עם גנץ על רוטציה ולא לקיים זה בסדר? בקיצור אתה בהחלט מוגדר כביביסט ללא כל מחשבה עצמאית ואובייקטיבית.
    סגור
  • 1.
    ממורמר
    ערן 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תעשה מנוי בתמי 5 ושתה מים קרים ממורמר שכמוך אתה גם יכול לעזוב את.הארץ יש טיסות ב 10 יורו
    סגור
  • מבנטט
    מנדל בלי 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    של מי המירמור ? צודק או לא ? קיבלו מדינה ללא חולים קיבלו מחלקות קורנה ריקות מה שייך ממורמר הבחור אמר שהוא מס 1 בלצאת מקורנה ביקשו לתת לו לנהל הבחור פשוט יצא משליטה לא שולט בסוגרים בורח לו כל הזמן מכל חור אפשרי שילך סליחה שיעוף לנו מהחיים הכלומניק הזה
    סגור
  • בדקת את הנתונים שלך?
    גל 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הייתה ירידה עצומה במספר החולים בזמן האחרון. העלייה האחרונה היא בפני הווריאנט החדש אומיקרון שכל העולם מתקשה להתמודד מולו. ישראל דווקא במקום טוב מבחינת עליית תחלואה פר נפש.
    סגור