מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: האם נמצא המתכון הבטוח ללהיט רדיו?

שלושה מתוך חמשת השירים המואזנים בישראל בשבוע האחרון חולקים ביניהם מכנה משותף שחושף שוב מה סוג המוזיקה האהוב על העורכים
יאיר מור | 
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום unsplash)
דואטים ושיתופי פעולה, כפי שציינו בשבועות האחרונים מספר פעמים, אהובים מאוד על עורכי המוזיקה בתחנות הרדיו בישראל. השבוע הדבר בולט במיוחד, עם לא פחות משלושה שיתופי פעולה בין חמשת השירים המושמעים ביותר ברדיו בשבוע שהסתיים אמש (מוצ"ש).
 
"ורוד מבריק", הדואט של אביב גפן ואלה לי, במקום הראשון עם 100 השמעות חסר אחת בשעות היום ועוד 100 השמעות חסר אחת בשעות הלילה – סה"כ 198 השמעות; במקום השני "אחד למיליון" של נרקיס ונרקיס (ליאור נרקיס ונרקיס ראובן-נגר), עם 184 השמעות; ובמקום הרביעי "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז, עם 153 השמעות.
במקום השלישי נמצאת אנה זק עם הלהיט החדש "לך לישון", שזוכה ל-177 השמעות; ובמקום החמישי השיר היחיד בצמרת שהושמע יותר פעמים בלילות מאשר בימים (88 לעומת 47) – "מים עמוקים" של רביב כנר.
אייל גולן ממשיך להיות הזמר המושמע בישראל בהפרש עצום, עם 549 השמעות; במקום השני ליאור נרקיס; בשלישי עדן בן זקן – היחידה שההשמעות שלה מתחלקות שווה בשווה בין הימים ללילות; ברביעי שלומי שבת; ובחמישי שרית חדד. עומר אדם מוצא את עצמו השבוע מחוץ לחמישייה (מקום שישי, 349 השמעות).
השיר שממשיך להוביל את הרשימה הלועזית הוא "ABCDEFU" של גייל; במקום השני זינוק לשיר החדש של סטרומאה, "Lenfer"; במקום השלישי "Enemy" של אימג'ן דרגונז ו-JID, מתוך הסדרה "Arcane" של נטפליקס המבוססת על המשחק הפופולארי "League of Legends"; במקום הרביעי "Oh My God" של אדל; ובמקום החמישי "Save Your Tears" של דה וויקנד.
דה וויקנד גם מוביל שבוע נוסף ברשימת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי; הביטלס במקום השני; דואה ליפה וסיר אלטון ג'ון, שהדואט הפופולארי שלהם "Cold Heart" הודח מחמישיית השירים הלועזיים המושמעים ביותר אך עדיין נמצא במקום השישי בהפרש קטן, נשארים שניהם בחמישיית האמנים המושמעים – מקומות 3 ו-5, בהתאמה; ולמקום הרביעי עולה אד שירן, שעקף בהשמעה אחת את אדל שהיתה במקום הזה בשבוע שעבר והשבוע מסתפקת במקום השישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה