מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: זה השיר שמושמע לפחות פעם ביום

גל הדואטים של הזמן האחרון ממשיך לבלוט בצמרת ההשמעות ברדיו הישראלי – אבל שיר אחד של זמרת צעירה הצליח לעקוף את כולם
יאיר מור | 
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום unsplash)
אם אתם מאזינים לרדיו הישראלי באופן קבוע, אין כמעט שום סיכוי שלא שמעתם בשבוע האחרון לפחות פעם אחת את השיר "לך לישון" של אנה זק – אחרי הכל, הוא הושמע 198 פעמים ב-18 תחנות, מתוכן 120 בשעות היום, מה שאומר שכל תחנה השמיעה אותו לפחות פעם אחת ביום בשעות היום.
בשני המקומות הבאים בטבלה נמצאים שני דואטים: במקום השני נשארים שבוע שני ברצף אביב גפן ואלה לי להב עם "ורוד מבריק", ובמקום השלישי צמד הנרקיסים – ליאור נרקיס ונרקיס ראובן-נגר עם "אחד למיליון"; במקום הרביעי נועה קירל עם "Thought About That"; ובמקום החמישי "מים עמוקים" של רביב כנר.
 
האמן המושמע ביותר בשבוע האחרון היה, כרגיל, אייל גולן, עם לא פחות מ-556 השמעות ב-20 תחנות (ממוצע של יותר משיר אחד כל שעה בכל אחת מהתחנות); במקום השני ליאור נרקיס עם 404 השמעות (ממוצע של כמעט שיר בשעה בכל אחת מ-18 התחנות שהשמיעו אותו); במקום השלישי שלומי שבת; במקום הרביעי שרית חדד; ועומר אדם במקום החמישי – המקום הנמוך ביותר שלו בטבלה זה מספר חודשים.
השיר הבינלאומי המושמע ביותר בישראל בשבוע החולף היה "ABCDEFU" של גייל; במקום השני "Enemy" של אימג'ן דרגונז ו-JID, מתוך הסדרה "Arcane" של נטפליקס המבוססת על המשחק "League of Legends"; במקום השלישי "Oh My God" של אדל – השיר הראשון בחמישייה הזו עם מספר השמעות גבוה יותר בשעות היום מאשר בשעות הלילה; במקום הרביעי "Industry Baby" של ליל נאז X וג'ק הארלו (עם מספר זהה של השמעות ביום ובלילה); ובמקום החמישי "October Sky" של יבה – עם מספר השמעות יותר מכפול ביום מבלילה.
האמן הבינלאומי המושמע ביותר ברדיו הישראלי בשבוע החולף היה דה וויקנד; אחריו הביטלס, עם הפרש של פי שלושה (!) השמעות בשעות היום מאשר לעומת שעות הלילה; במקום השלישי דואה ליפה; ברביעי אדל; ובחמישי סיר אלטון ג'ון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה