תקשורת ומדיה

טלטלה בחדשות 13: זה הצעד שנקטו בעקבות הפאדיחה

בחדשות 13 לא פסחו על התקרית החמורה שהתרחשה בימים האחרונים בה קטעי הוידאו ששודרו כרקע לדיווחים מאוקראינה, כללו קטע שלקוח ממלחמת הכוכבים. כך טיפלו במקרה 
מערכת ice |  1
אבירם אלעד (צילום יחצ)
מבזקי החדשות בערוצים עובדים שעות נוספות בימים אלה עם הדיווחים השוטפים על המערכה המתנהלת בין רוסיה ואוקראינה במזרח אירופה. בדיווחי המבזקים של חדשות 13, חלה טעות מביכה מאוד, שלא ברור איך ייתכן שקרתה, כשקטע ארכיון מהסרט "מלחמת הכוכבים", נכנס לריטואל השידור בדיווחים על המלחמה. בינתיים, בחדשות פתחו בחקירה על התקרית המביכה שהתארכה במשך כמה משדרים.
עד שחקירת האירוע תסתיים ומסקנותיה ייאספו, בחדשות 13 נוקטים בצעד חריף ומתבקש, ואחת העורכות שהעניין היה תחת אחריותה, הושעתה מעבודתה בחברה עד לבירור העניין.
מדובר בקטע בן כמה שניות שמשולב ברצף של תמונות וקטעי וידאו שמופיעים ברקע הדיווחים על המלחמה באוקראינה כתוספת חזותית לרוח הדברים, כך שהמקבץ הזה חוזר על עצמו בימים האחרונים לצד אותם דיווחים.
הקטע הקצר שנמצא בתוך הרצף קשה לזיהוי כחריג בשל העובדה שנראה באווירת המקרים - פיצוצים ואווירת שדה קרב, אלא שחדי העין יבחינו שלא מדובר בצילום תיעודי אלא בסגנון פירוטכניקה שמקורו מתוך "מלחמת הכוכבים", שלא ברור איך השתחל לרצף הארכיון המשודר.
  

לא מדובר בהופעת יחיד של הקטע, מאז שידור המהדורה אמש (שני), הקטע האמור מופיע בכל המבזקים שהוגשו היום לאורך הבוקר על ידי המגיש והמבזקן עמית קוטלר. במבזקי השעה 12:30 הקטע עוד פורסם, ואילו במבזק החדשות ששודר בשעה 13:00 חדשות 13 תיקנו את הטעות והורידו את חלק הוידאו הזה מרצף השידור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך הביתה נכשלת
    אבירם אלעד שכונה 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אחראי לכל הבדיחה שנקראת חדשות 13
    סגור