תקשורת ומדיה

שב"כ עצר חוליית טרור שתכננה להתנקש בח"כ בן גביר

הותר לפרסום היום כי שב"כ עצר חוליית טרור שהתכוונה להתנקש בח"כ איתמר בן גביר. כתב אישום חמור הוגש כנגד חברי החוליה בבית המשפט המחוזי בעיר. בן גביר: "שולחים לי תמונות של הילדים שלי שחוטים, רף האיומים עלה. יש מטורפים בצד השני שמפרשים את זה כהתרת דם" 
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר הר הבית (צילום מנהלת הר הבית)
היום (שלישי) הותר לפרסום כי פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר, כנגד חשודים בפעילות טרור שתכננו להתנקש בח"כ איתמר בן גביר. בשיתוף פעולה עם מחוז ירושלים במשטרה, עצר שב"כ את חברי חוליית הטרור, פעילי חמאס תושבי מזרח ירושלים, שגם תכננו מספר פיגועים כנגד מספר יעדים במדינה, ביניהם הרכבת הקלה ופיגועים באמצעות רחפן. 
 


ראש הממשלה נפתלי בנט, עודכן באופן רצוף על פעולות החקירה והסיכול של חוליית הטרור והוא, מצדו, הנחה את שב"כ ואת רשויות אכיפת החוק לפעול בכל האמצעים הנדרשים על מנת לשים יד על כל מי שיאיים על אזרחי ישראל. בגלי צה"ל אמר בן גביר כי בשב"כ התקשרו אליו אמש ובישרו לו על זהות המחבלים: "חלקם הם ערבים ישראליים מאום אל פאחם. יש כאן ארגון טרור שמנהל את המדינה, אני לא חושב שאנחנו צריכים לספוג את האיומים האלה".

בן גביר גם הזכיר את לפיד ש"קרא לי בעבר צאצא של יגאל עמיר", לדבריו: ""רונן בר והשב"כ אמרו שאני נפץ, אבל אני סולח, אני רוצה להאמין שלא הם אמרו את זה. אבל כן, השב"כ הם אחים שלי, אני אוהב אותם ונלחם למענם. זה אותו ארגון שחשף את החוליה ועובדה שמישהו רצה לממש את האיומים האלה. חיי היו בסכנה, רף האיומים עלה. יש מטורפים בצד השני שמפרשים את זה כהתרת דם" . עוד הוסיף כי לחוליה היה מידע על מסלול קבוע שלו: "הייתה להם כוונה לרצוח אותי, הם אספו מודיעין. אבל אני פועל למען הארץ שלי, למען העם שלי". 
 



הבוקר אמר ב- 103fm לאראל סגל: "לפעמים אני מקבל תמונות של אשתי עם סכין בגב. לא הופתעתי, שולחים לי תמונות של הילדים שלי שחוטים, אבל התקשורת לא מדברת על זה. איך יכול להיות שעד כה כתב אישום אחד לא הוגש? מפקירים את הדם שלי, אשתי וילדיי בסכנה. הייתי מאובטח לסירוגין, אבל הפעם הרמה היא שונה".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי נבין ? אנחנו מול עקרבים . עקרב לא צריך סיבה בשביל לעקוץ .ערבים - זה האופי שלהם . ב 70 ק"מ בין חוף ים התיכון לגדת נהר הירדן - זה או הם או אנחנו . ההבדל - לנו אין ארץ אחרת. ניסינו את הזיית "שלום-אוסלו" שהתפוצץ לכולנו בפנים. כאן ארצנו הקטנטונת היחידה.
    סגור