תקשורת ומדיה

סמוטריץ': "בנט ולפיד התירו את דמו של בן גביר"

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ יוצא להגנתו של חברו, חבר הכנסת איתמר בן גביר. סמוטריץ' מאשים את ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החלופי יאיר לפיד בהסתה כלפי בן גביר: "חציתם את כל הקווים האדומים והתרתם את דמו: חוליית חמאס מנסה לפגוע בו" 
מערכת ice |  4
בצלאל סמוטריץ, יאיר לפיד ונפתלי בנט (צילום פלאש 90/ סורייה דיאמנט, יונתן זינדל)
חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' העלה הבוקר ציוץ בטוויטר בו יצא נגד ראש המשלה וראש הממשלה החלופי. לדבריו: "ההסתה של בנט ולפיד נגד ח"כ בן גביר חצתה כבר את כל הקווים האדומים והתירה את דמו. והתוצאה הנוראית - חוליית חמאס שמנסה לפגוע בו. חוליית ארגון טרור שתנועת אחות שלו חברה בקואליציה. אנחנו מבקשים לחזק את חברנו איתמר ולהודות לכוחות הביטחון.
 

 
בן גביר כתב לפני כשעה בטוויטר: "הכתובת הייתה על הקיר. ההסתה של אנשי השמאל נגדי והאמירות של בנט ולפיד כלפיי, עשו את שלהם ומסתבר שחוליית מחבלים תכננו לנסות לפגוע בי ובמשפחתי. מילים יכולות להרוג! מודה לכוחות הביטחון שסיכלו את ניסיון הפגיעה בי, ולמאבטחי משמר הכנסת שעושים הכול לשמור עלי ועל משפחתי יומם וליל".


פורום 'בוחרים בחיים' על חשיפת חוליית החמאס הישראלית שתכננה בין היתר לפגוע בבן גביר: כל רגע שאיילת שקד מעכבת את החוק לשלילת אזרחות ממחבלים ישראלים הוא סכנת חיים ברורה ומיידית. הפסיקו מיד את הפקרת חיי האזרחים בגלל התלות בתומכי טרור, ואל תסתתרו מאחורי משפטנים. מנעו את הפיגוע הבא".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נפתלי ולפיד
    יהודי 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מספיק יד לכם דם על הידייםבאר שבע,חדרה,בני ברק,ת"א,אלעד לאאאאאאאא מספיקקקקקקקקשש גם את הדם של בן גביר לא מספיק מה שחברים שלכם עשו בערים הנ"ל,השם יתברך יבוא איתכם חשבון ההסתה של המחבלים ציפס ליד ההסתה שלכם רוצחים,בוגדים בעמם וחוברים לזבל שבזבל
    סגור
  • 3.
    קשקשן...ומי התיר את דמו של רבין?
    בן 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקשן , לא שכחנו מי ומאיזה צד פוליטי התירו את דמו של ראש הממשלה רבין!! סמוטריץ שפגע בנהגי המוניות כשהוריד להם את הפרנסה בחמישים אחוז ישלם בקלפי!! שיחזור לעשות שירות צבאי מלא ויתרום למדינה המתנחל הזה!!
    סגור
  • 2.
    הסתה
    משה 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שמשמיץ את בן גביר הוא מסית שאינו מבין את חומרת מעשיו!!!!
    סגור
  • 1.
    באחד מערוצי התרעלה אולפן שלם הסית נגד בן גביר
    בושה 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שעה וחצי של האשמות .בושה לכם תקשורת בזויה שעושה יד אחת עם החלול. תקשורת ביזיון תתחילו לחשוב על המדינה אין לנו מדינה אחרת
    סגור