טלוויזיה

הנציג הישראלי לאירוויזיון 2023 ייבחר בפורמט שונה לגמרי

התאגיד יכנס ועדת איתור מקצועית, שתבחר את הנציג הבא של ישראל לאירויזיון ותורכב מ-9 חברים. בין חברי הוועדה: מנהל תחנות המוזיקה בתאגיד, שני עורכים מוסיקליים בעלי ניסיון מקצועי בבחירת שירים, שני נציגים מקצועיים מחטיבת הטלוויזיה בתאגיד, וכן ארבעה נציגים חיצוניים מעולם התרבות והמוסיקה. 
מערכת ice | 
הנציג הבא של ישראל לאירויזיון (צילום אינסטגרם/ עדן אלנה, ויקיפדיה/ אוהד קב, פייסבוק/ נטע ברזילי)
אחרי שרשת 13 סיימה את העונה באקס פקטור לאירווזיון, הבחירה לנציג הבא של ישראל בתחרות הבינלאומית עוברת לידי כאן 11. בימים אלה נערך כאן, תאגיד השידור הישראלי לכינוס ועדת איתור מקצועית, שתבחר את הנציג הבא של ישראל לאירויזיון.
הוועדה תמנה 9 חברים ותורכב מנציגי התאגיד ונציגים מעולם התרבות והמוסיקה, שישקפו מנעד רחב של סגנונות מוסיקליים בחברה הישראלית. בין חברי הוועדה: מנהל תחנות המוזיקה בתאגיד, שני עורכים מוסיקליים בעלי ניסיון מקצועי בבחירת שירים, שני נציגים מקצועיים מחטיבת הטלוויזיה בתאגיד, וכן ארבעה נציגים חיצוניים מעולם התרבות והמוסיקה. 
 
הוועדה תבחן שמות של זמרות.ים בולטות.ים, המנוסים בהופעות חיות מול קהל גדול ומובילות.ים ברשימת ההשמעות בתחנות הרדיו ובפלטפורמות המוזיקליות השונות. לאחר בחירת הנציג.ה, יחל הליך לבחירת השיר שייצג את ישראל באופן הטוב ביותר על בימת אירוויזיון 2023. פרטים נוספים על בחירת השיר יפורסמו בהמשך.
הזוכה מאוקראינה ב-2022, להקת קאלוש אורקסטרה עם השיר ״סטפניה״, כבשה את ליבם של הצופים והשופטים באירופה ויחזרו אל העיר המדממת עם הגביע, אך כנראה המדינה לא תוכל לארח כמיטב המסורת את התחרות בשנה הבאה ואירוויזיון 2023 יתקיים באחת המדינות החזקות. האופציה המרכזית היא אנגליה שדורגה במקום השני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה