תקשורת ומדיה

מנתניהו ועד בנט: התגובות המפתיעות על פרישת שטייניץ

בנט, אבישי בן חיים וחכי"ם מהמשמאל: אנשי ציבור מכלל קצוות הקשת הפוליטית - מיהרו להתייחס לפרישתו של יובל שטייניץ מהפוליטיקה: "ליגה אחרת של איש ציבור", "הציבוריות הישראלית מאבדת אדם ישר ואמיץ "
מערכת ice | 
יובל שטייניץ (צילום אתר הכנסת)
לאחר שמוקדם יותר הבוקר הודיע חבר הכנסת יובל שטייניץ מהליכוד, בעל רזומה ציבורי עשיר בפוליטיקה הישראלית שכיהן בין היתר כשר האנרגיה, שר האוצר, שר המודיעין ויו"ר ועדת החוץ והביטחון, על פרישתו מהחיים הפוליטי, אנשי ציבור מכלל קצוות הקשת הפוליטי מיהרו לברך אותו על עשייתו. 
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, כתב: "חברי ד״ר יובל שטייניץ היה שותף נאמן למדיניות הכלכלית המוצלחת שבה הובלנו את ישראל בעשור הטוב בתולדותיה. המאבק המשותף שלנו להוצאת הגז מהמים, חרף כל הלחצים הפופוליסטיים, הביא עשרות מיליארדים לאזרחי ישראל - בחינוך, ברווחה, בבריאות ובתשתיות"
 
ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט, צירף תמונה של שניהם וציין: "הציבוריות הישראלית מאבדת אדם ישר, אמיץ ומוכשר. יובל שטייניץ מגלם את תמצית הטוב שבעשייה הציבורית: יושרה, מהות על פני פופוליזם, יצירתיות, ספקנות בריאה ואהבה עמוקה וטהורה למדינת ישראל".
 
איש הימין שמעון ריקלין, הגיב: " אני מצטער על פרישת יובל שטייניץ. שהוא פילוסוף ואיש חכם. ובעיקר. הרבה בזכותו הגז יצא מהים. ובכך חיזק את ישראל ואת מעמדה, והוזיל את מחירי החשמל. והבטיח לנו עתיד אנרגטי משופר" . עמיתו לערוץ, ינון מגל צייץ: "אל תפרוש" 
 
הכתב הפוליטי ספי עובדיה, כתב :כי לזכותו של חבר הכנסת " תרומה גדולה מאוד בתחומי הכלכלה והביטחון בשני העשורים האחרונים". 
אבישי בן חיים, ספק עקץ את שטייניץ כשכתב: " הכל בגלל עמוד 170 למטה. כך או כך, עדיין מחכה לקרוא מד״ר יובל שטייניץ ביקורת על התרשמותו מהספר ״ישראל השנייה״ (אני יודע שקרא מכריכה לכריכה)".
 
גם חברי הכנסת מהשמאל התייחסו לצעד של יריבם הפוליטי. " הוא מודל של שליח ציבור מסור ומקצועי שממלא את תפקידו ביסודיות רבה. תמיד שמח לסייע ולא פעם נעזרתי בו בשאלות והתלבטויות שהיו לי". העידה השרה לשיוויון חברתי מירב כהן.
ח"כ אפרת רייטן צייצה: "תודה על הידידות החמה שהתפתחה בנינו בשנת הכהונה הראשונה שלי בכנסת. על אף חילוקי הדעות בנינו, תמיד ידעת להתבטא בממלכתיות ובנועם. ליגה אחרת של איש ציבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה