תקשורת ומדיה

פאנליסטית קשת 12 חושפת: "זה הפרמטר החשוב ביותר מבחינתי"

העיתונאית והפעילה החברתית חושפת מי היא רוצה שייכנס לכנסת הקרובה, ומה היא מחפשת אצל המועמדים
מערכת ice | 
לינוי בר גפן (צילום אלעד ברנגה)
בשבוע שעבר הודיעה מפלגת העבודה באופן רשמי על סגירת ההרשמה לפריימריז המפלגתיים. בהרשמה שנסגרה, נרשמו 34 מתמודדים ומתמודדות. אשת התקשורת לינוי בר גפן, מתפקדת המפלגה, חשפה מיהם המתמודדים שבכוונתה לתמוך בהם.
"בשבוע הבא אצביע בפריימריז של מפלגת העבודה". שיתפה בחשבון הפייסבוק שלה. "הפרמטר החשוב ביותר מבחינתי בבחירה הוא התשובה לשאלה: מי יהיה האיש/ה שבישיבות של ועדות הכנסת השונות יגיע, ישלוט בפרטים הכי קטנים, יקשיב למומחים/ות ולאזרחים/ות שבאים/ות להשמיע את קולם/ן ויפעל כדי שההחלטות שיתקבלו יגנו על הציבור ויקדמו אותו".
 
בר גפן הסבירה, "לא כל כך מעניין אותי אם הנבחר/ת הוא אולטרה-שמאל או שמאל-ציוני או שמאל-מרכז או כל ניואנס בהגדרת הזהות הפוליטית, כי זה לא באמת רלבנטי לעיסוק היומיומי האפור של הועדות. גם לא מעניין אותי "שיאן/ית חקיקה" או יכולת רטורית פנטסטית. אני צריכה אנשים שנכונים להסתער על המשימות הכי לא נוצצות שמהן מורכבים באמת חיינו".
בהמשך חשפה מיהם האנשים שלעתה עומדים בתיאור הזה, "אז בוודאי שאצביע לאיבתיסאם מראענה, אמילי מואטי, אפרת רייטן ונעמה לזימי. בגיזרת הגברים אצביע לגילעד קריב ורם שפע. אבל אבקש להכניס גם שני קולות נוספים: יאיא פינק והחשוב לי מכולם - יאיר טרצ'יצקי".
 
על המועמד האחרון, שפחות מוכר לציבור, סיפרה בר גפן, "זה לא סוד שאנחנו חברים ותיקים, שהבנזוג ויאיר עבדו יחד באירגון העיתונאים ושאנחנו חולקים חיבה משותפת למשחקי מילים דביליים. אבל הסיבה המשמעותית ביותר שבגללה אצביע ליאיר היא כי התפקיד של הרשות המחוקקת הוא גם לפקח על הרשות המבצעת ואת זה עושים בועדות הכנסת (מעבר להכנת חוקים לקריאות השונות). טרצ'יצקי הוא בדיוק האיש לעשות את זה. אין לי ספק שהוא יתעכב סעיף סעיף, כלום לא יחמוק מעיניו, כלום לא יעבור עד שהוא וידא שהוא הטוב והמיטיב ביותר עם האוכלוסיות הנזקקות ביותר. אני איתו".
נכון להיום, יש כ-40,000 בעלי זכות הצבעה בפריימריז. עד לתאריך ה7.8 ניתן יהיה להתפקד למפלגת העבודה ולהצביע ביום הפריימריז.
להלן שמות המתמודדים והמתמודדות (בסדר אקראי):
1. נחמן שי
2. אפרת רייטן מרום 
3. רם שפע
4. קובי יעקב קיסוס
5. רועי מימרן
6. אבי לוי
7. רועי ברזילי
8. ברוך לגזיאל
9. נחום ירמיהו
10. גלעד קריב
11. עמר ישראל בר לב
12. נסים לסרי
13. מהרטה ברוך רון
14. עינת ספיר קולמן
15. רז קרני
16. אבתיסאם מראענה
17. יואב אגמי
18. יאיא פינק
19. נעמה לזימי
20. אלסה ברוך
21. תומר אביטל
22. גיל ביילין
23. אמילי חיה מואטי
24. ירון גדות זריצ'נסקי
25. הדס שהרבני סיידון
26. חיים נהון
27. יאיר טרצ'יצקי
28. אמיר ח'ניפס
29. פרחאן אבו ריאש
30. נופר דרוקמן
31. גברי ברגיל
32. מאיה נורי שקד
33. אליס פלורנטינה גולדמן
34. דינה דיין
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה