תקשורת ומדיה

לינוי בר גפן תוקפת: "גוף מיושן ואנטיפתי שצריך להיסגר"

אשת התקשורת לינוי בר גפן, שפועלת מול הממסדים הרפואיים, מדגישה מהו הגוף שהכי קשה לעבוד ולהתנהל מולו. "לסגור ויפה שעה אחת קודם"
מערכת ice |  62
לינוי בר גפן\המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (צילום אלעד ברנגה\google maps)
אשת התקשורת לינוי בר גפן בתפקידה כ-PA) Patient Advocat), ולפני כן לאחר האירוע המוחי שבעלה עבר, הפכה למומחית לענייני ביורוקרטיה רפואית.
כעת היא יוצאת נגד המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, שעורך בדיקות כשירות רפואית לנהגים שהופנו אליו על-ידי גורמים מוסמכים. "אם אי-פעם אכנס לפוליטיקה (ואני לא) הדבר הראשון שאטפל בו הוא לסגור את המכון הרפואי לבטיחות בדרכים." כתבה בר גפן בפוסט בפייסבוק.
 
"עבדתי ואני עובדת מול אינספור גופים ציבוריים וממשלתיים, החל מרשות המיסים וביטוח לאומי ועד הקטנה שברשויות המקומיות. לא הכל גרוע, לרוב הם בינוניים וחלק אפילו ממש בסדר. אין, לא היה ואני בספק אם אי פעם יהיה גוף איטי, שלומיאלי, מיושן ואנטיפתי כמו המרב"ד."
בר גפן הוסיפה, "אני לא כותבת את זה על סמך התקלות אישית שלי בהם, תודה לאל שמעולם לא נדרשתי עבורי או עבור יקיריי. אני גם לא כותבת את זה אחרי בעיה אחת או שתיים שנתקלתי בה מולם לגבי לקוחותיי או כמה פונים ל'יהיה בסדר'. אני כותבת את זה אחרי עשור וחצי של מעקב מול תל האשפה שהוא המקום הזה. את רשות השידור סגרו על הרבה פחות. לסגור ויפה שעה אחת קודם."
 
כזכור, בר גפן, מאז בן זוגה הפך לסיעודי בעקבות אירוע מוחי, מלווה משפחות שיקיריהם נמצאים בתהליכים רפואיים מורכבים. בתפקידה זה, היא מסייעת לחולים ולמשפחותיהם להתמודד עם השיקום, הסיעוד והביורוקרטיה המורכבת. בר גפן עברה לשם כך קורס של 12 מפגשים, והיא עוסקת בו במקביל לעבודתה כאשת תקשורת. 
לפני כחודשיים התראיינה בר גפן ללוסי אהריש בערוץ 'דמוקרטTV' ובין היתר שוחחו על מדיניות הרווחה של מדינת ישראל והטיפול שלה בנושאים הללו. בר גפן טוענת שבעוד שהתקשורת מצביעה על הבעיה בריבוי משרדי הממשלה כבזבוז כסף, הבעיה האמתית היא הגדלת הביורוקרטיה שמכבידה על האזרח הקטן, "חצי מהעבודה היא לקשר בין מזכירות של משרדים. כוונות המדינה טובות אך נופלים בביצוע."
תגובות לכתבה(62):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 57.
    מרבד בלי מוטי אור ציון הוא לא מרבד, הוא פח
    אישה שאכפת לה 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז שהוציאו את מוטי מנהל המרבד על לא עוול בכפו, רואים את ההתדרדרות של המרבד. בושה וחרפה שלא סוגרים את התיק הזה כשאין להם כלום ושום דבר על הצדיק הזה שהיה עושה ימים כלילות כדי לעזור לאנשים חסרי ישע. בושה למדינה !!!!!
    סגור
  • 56.
    תביעה יצוגית
    משה 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחפש מי שרוצה לתבוע אותם אני מוכן לשלם את ההוצאות רק ככה נשנה את הרשעים האלה שלא מעניין אותם האזרח 100 אחוז הצלחה עם כל המושחתים האלה מי שמעוניין שישאיר תגובה או טלפון
    סגור
  • 55.
    יש במרבד צדיקים בודדים ,מוטי אחד מהם
    אבי 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הסיפור שלי עם המרבד החל בכך שיום אחד שולחים לי זימון להגיע בדחיפות רק כי 10 שנים לפני השתחררתי מהצבא, סיפור שעבר על הרבה אנשים..... ואז התנקמו בי ושללו את רשיוני, מאז 10 שנים עברתי תלאות וסבל.. התבקשתי להמציא אישורים פסיכיאטריים וזאת למרות שמעולם לא פגשתי כזה בחיים. לאחר 10 שנים שכבר נשבר לי והילד הגדול שלי כבר היה בגיל בר מצווה, נכנסתי ביום של קבלת קהל למנהל המרב"ד, ותפסתי אותו בזמן שרצה לאכול את ארוחת הצהריים (איזה סנדביץ שהביא מהבית) המסכן עזב את הסנדביץ ובדק לעומק את התיק שלי, ונתן לי הפנייה וכיוון ועצות ואת מספר הטלפון האישי שלו,הרים טלפונים לעובדים ושאל איך יכול להיות שאדם כמוני, ללא עבר פלילי, ללא עבירות תנועה, ללא עבר פסיכיאטרי, נשוי , עובד ובעל משפחה, ואפילו מנהל עסק עצמאי עם 7 עובדים, מטוטר ככה ללא רשיון מעל 10 שנים!!! ........ מוטי עזר לי והיינו בקשר טלפוני ועד ליום שקבלתי את האישור של המרב"ד, (שזה למעשה איזה שורה לקונית שאומרת שאין למרב"ד התנגדות שאחדש רשיון לדרגה B או משהו כזה) הוא ליווה אותי, אז באמת אולי יש קצת אנשים טובים בדרך כמו מוטי אור ציון, צריך לשכפל אנשים כאלה
    סגור
  • נכון מאוד, איפה הוא ואיפה הפסיכיאטרים הדפוקים ששם
    לבדוק את הפסיכיאטרים 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לשלוח את כל הפסיכולוגים והפסיכיאטרים של המרבד להסתכלות. אם הם מחליטים שאתה לא דובר אמת (לשיטתם) בדבר מה מסויים, שוללים לך את הרשיון, ולך תנסה שנה הבאה בדיקה חוזרת.
    סגור
  • 54.
    בדרך תסגרי עוד כמה
    אסי 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גמו מועצת הצמחים; גוף מסואב שאינו עושה דבר רק מוצץ כסף מחקלאים שעובדים קשה. לסגור אותם לאלתר.
    סגור
  • טען עוד
  • 53.
    אימאלה
    Tom 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זו האישה הזו טיפשה
    סגור
  • 52.
    תאונות דרכים הן עסק כלכלי
    דניאל אדן 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בל נשכח, תאונות דרכים הן עסק מסחרי. כל מי שנלחם בתאונות, פוגע לכאורה לפחות במערכת הבריאות, במוסכים, בחברות הביטוח, במערכת המשפט ועוד.. כל מי שנלחם בתאונות דרכים פוגע בפרנסתם של (לצורך הדיון) מצביעים רבים. הייתי מעוב מקצועית במאות תאונות לפחות והצד הכלכלי שיחק את התפקיד העיקרי בסביבה שמלבד הכאב והשכול, הכל סבב כסף.
    סגור
  • 51.
    לא להאשים את הש''ג - המזכירות של המשרדים
    רינתוש 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העומס עליהן עצום ובלתי נסבל. פלא שאלה נשארות לעבדות הזו
    סגור
  • 50.
    בחצי שנה האחרונה המרב״ד בקריסה טוטאלית
    אחת שיודעת 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאבקי כח וכיפופי ידיים פנימיים בצמרת משרד הבריאות,ומלחמת חורמה על ענייני אגו בין מחלקת הביקורת הפנימית של משרד הבריאות לבין מי שמנסה ״להגדיל ראש״ ולבוא לקראת ציבור הנבדקים במרב״ד הביא לכך שכל מי שמנסה לבוא לקראת הציבור ולהקל נחשד על לא עוול בכפו. ולכן המרבד בקריסה טוטאלית. לדוגמא: פסיכולוג חיצוני (פרילנסר) שבודק הרבה נהגים ביום מטורפד על ידי פסיכולוגים שהם עובדי מדינה בשכר, שמצידם מוכנים לבדוק רק 5 נהגים ביום. ועינם צרה במי שיכול ומוכן לבדוק יותר נהגים ולשחרר את צוואר הבקבוק. סיכולים ממוקדים אלה הביאו לכך שכיום המרבד לא יכול לספק את כמות הבדיקות הנדרשות לשם בדיקות כשירות נהיגה. ומי שסובל זה אנחנו הנהגים. עובד מדינה עצלן שרגיל לרשום סיכום שנה אחרי הבדיקה הרפואית, מייד ״מלשין״ על עובד אחר יעיל שמשחרר תשובה לאחר חודש מתאריך הבדיקה, וזה רק דוגמא קטנה על קצה המזלג למה שקורה במכון הרפואי, המרב״ד
    סגור
  • 49.
    אגיב לזה שהתעלף בזמן נהיגה וסגר לתגובות כי זה חשוב
    מרים 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בן אדם לא מתעלף סתם. אם היו מגלים את הסיבה, היה יכול לקבל טיפול ולחזור לנהוג. לא גילו, לא יכול לחזור לנהוג. אם בחו"ל היו יודעים מהמקרה הזה, גם שם לא היו מאפשרים לו לנהוג. למזלו בינתיים, אין קשר בין רשויות התחבורה בין מדינות.
    סגור
  • 48.
    מרבד
    שלי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לצערי כל מי שניסה ליצור איתם קשר לקבלת תשובות לאחר אבחון נתקל בגוף מנותק . תשובה עלומה במייל שאינו נפתח, אין אפשרות ליצירת קשר לבירור(טלפוני, מייל, פקס או אפילו יונת דואר ??) הם עובדים עם משרד הבריאות (עוד מקום אטום) שלא נותן מענה בנושאים שקשורים בנושא, רק מפנים למשרד התחבורה , שגם שם לא עונים ואם כבר השגת משהו בטלפון אין לו מושג והוא מחזיר אותך למרבד. כשהבנתי לאחר 3 חודשים שאין ולא יהיה מענה, פניתי למשרד הרישוי ומסתבר שלהם יש תשובה אבל הם לא מוכנים לתת אותה בכתב. בקיצור אחרי מסע מפרך ושלוש פעמים שהגענו למשרד הרישוי "נפלנו" על פקידה מקסימה הגענו לרגע המיוחל וקיבלו את המענה בכתב . אושר לה קשירות לנהיגה . חוץ מזה בדיקת רופא הזויה במקום לבדוק פיזית את מי שצריך התחיל בדיקה נירולוגית עליי כשתיקנתי אותו שלא אני הנבדקת פרצנו בצחוק של מבוכה ??
    סגור
  • 47.
    מכון בלתי יעיל
    מזרחי יעקב 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני נהג 52 שנה עם גיליון לבן. התלבשו עלי בגלל גילוי דום נשימה קל בשינה. מה לזה ולנהיגה?! הופניתי לבדיקת שינה בבית חולים כרמל ובסיכומה צוין כי הנני רשאי לנהוג. הוזמנתי למשרדי המכון בבנין הטיל בחיפה שם נפגשתי על ידי רופא ד"ר מסרי שציין בפני שעלי לוותר על רישיון האוטובוס וכי אני יכול לנהוג בשאר הדרגות. הובטח כי תוך שבוע אקבל sms להגיע למשרד הרישוי לחידוש הרישיון. ביקרתי במשרד הרישוי שם נאמר לי שאיני יכול לחדש את הרישיון ומשציינתי כי עברתי בדיקות ונאמר לי כי אני יכול לחדש את הרישיון אך נעניתי כי אין כל הוראה כזאת. אני ממתין להגעה שוב למשרדי המכון לבירור, שם יש קבלת קהל רק בימי חמישי בין 8:00 ל-10:00??????? שילמתי אגרה למכון וכן מימנתי את בדיקת השינה שעלתה לי 660 ש"ח ואינני זוכה לשירות הראוי!!!!!!????
    סגור
  • 46.
    מכון בלתי יעיל
    מזרחי יעקב 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טרטור
    סגור
  • 45.
    את לא הראשונה
    אסף יוסף כהן 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לינור היקרה לצערי מאות אלפים וגם אני עברנו את זה וזה לא נעים עד שלא מגיעים לשם לא מבינים מזה.כל אירוע צבאי או תאונת דרכים ,אוטומט זה עובר אליהם בתהליכי משרד בריאות. הלוואי שתשני למען האחרים .
    סגור
  • 44.
    אם אפשר בבקשה תסגרי גם את טיפת חלב
    טיפח חלב 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התנהלות רשלנית מיושנת מיותרת ... נתנו לבת שלי לפני שבועיים את החיסון או לא נכון באופן ממש לא מפתיע אבטלה סמויה.. למה זה לא עובר לקופות החולים ?לא ברור ל..י למה אני מסתובבת עם פנקס חיסונים מקרטון כמו בשנות החמישים?
    סגור
  • 43.
    חייבים לקרוא מה קרה לי שם, סיפור אמיתי לחלוטין
    מעדיף להישאר אנונימי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני אדם שמשרת במילואים בגיל 50, מכונאי טנקים, סבא לנכדים, ואיש עסקים. טורטרתי על ידי המרבד 10 שנים!!! כל פעם מגיעה לבדיקה פסיכולוגית ופסיכולוגיות רעות (עם מקל של מטאטא שחונה להם בחניה) קובעות שלא מגיע לי לקבל חזרה את הרשיון...ולא תאמינו מה הסיבה. לפני 13 שנה תבעתי לקוחה שלי על רקע עסקי, וזכיתי. (אך הפסדתי שנים מחיי בלי רשיון כפי שתקראו בהמשך) ויום אחד אני מגיע לבדיקה במרבד ואני רואה אותה שם מולי, עם חיוך גדול על הפנים (כמו של חצי מנה פלאפל) והיא זרקה לי משפט שאני רק בחלום שלי יזכה לראות את הרשיון שלי....... 10 שנים אחרי זה, אני מגיע שנה אחרי שנה ודוחים אותי, וכל זה בגלל שהעזתי לתבוע פקידה בכירה במרב"ד... לשמחתי יום אחד כשיצאתי מאיזה פסיכולוגית (כרמלה) שהתחילה לצרוח עלי באמצע הראיון, יצאתי והלכתי הביתה, ירדתי במעלית ופתאום נגש אלי גבר שראה אותי בוכה, ושאל אותי לפשר הבכי.. ספרתי לו מה קרה והסתבר שהוא מוטי המנהל של המרב"ד שביקש בשבילי בדיקה פסיכולוגית עם הפסיכולוגית הראשית של משרד הבריאות שהבינה מייד שאני אדם נורמלי לחלוטין וסתם מתעללים בי 10 שנים... האיש הזה הוא אור גדול במקום חשוך
    סגור
  • 42.
    כנראה שלא בדקת תאגידי מים. תתחילי ב..
    נלי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עין אפק ראש העין
    סגור
  • 41.
    חוץ ממוטי המנהל שעוזר לכולם, כל הפסיכולוגיות לפח
    הצלחתי נגדם בשן ועין 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יש שם מנהל שעוזר לכולם, ומדבר עם כולם בגובה העיניים, ואפילו עזר לי אישית כשפניתי אליו, אבל אני מניח שגם הוא לא יכול כנגד הסחבת של הפסיכולוגיות הרשעיות, להדביק את הפער של עשרות אלפי הממתינים לתור.
    סגור
  • 40.
    הבנתי או זוכרת שאצלם נקבעת הזכאות לנהיגה, או משהו כזה (ל"ת)
    יונה 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    עצוב.
    חגי 34 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כול מישרדי הממשלה עולם שלישי כול מישרדי הממשלה כולם שלישי. דרום אמריקה חבל על קולכם בכול מערכת בחירות. עובדים עלינו בעיניים שילטון של פקידות מושחתת ובטלנות.
    סגור
  • 38.
    כבר שנתיים וחצי לא מקבל מהם תשובות.
    יוסי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מערכת בזויה, לפני 3 שנים התעלפתי בנהיגה, לא היו נפגעים. בדקו אותי מכל הכיוונים 6 חודשים ולא מצאו כלום. העברתי את התוצאות וחוות דעת שאני כשיר לנהוג. אחרי שנתיים הודיעו לי שהמידע ישן וצריך לעשות את הבדיקות שוב. נמאס לי, אז אני מעביר את הפעילות לחול וגם את מרכז חיי, בכל מקום בעולם אני יכול לנהוג עם הרישיון האירופי שלי, בישראל אני לא מבוטח בגלל הפסילה.
    סגור
  • 37.
    בירוקרטיה
    אניהיא 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פה בארץ כולם מתלוננים,והבירו-רטיה באה כביכול לעזור לסנן ולעשות סדר,הכל מתוך נקודת הנחה שמי שמבקש מרמה את המדינה וכולם רוצים כסף בלי לעבוד.קודם כל צריך להבין מדוע אנחנו תקועים עם הבירוקרטיה.אך כיוון שמתקשה להפוך מיהודים לשווקים,אז בתור הצעה ראשונית כדי לחלק בין חשודים במרמה ושאינן חשודים במרמה,ולשים את החשודים בחדר שלוש,ואת הפחות חשודים בשתיים ואת ישרי הדרך,אך קרתה להם תאונה,בחדר מספר אחד
    סגור
  • 36.
    בר גפן צודקתהגוף (ל"ת)
    דורית 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    מאז שהאחראי למנהל הצדיק עזב, המכון קרס
    אשתו של נכה 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היה עוזר לכולם, בעלי היה נכה על כסא גלגלים, מסכן כמה רץ בשבילו, כאילו בעלי היה ראש ממשלה…וככה היה עוזר לכולם..
    סגור
  • 34.
    100% צודקת. הם פשוט מתעללים בחסרי ישע !! (ל"ת)
    תמר 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 33.
    צודקת
    אלי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודקת לחלוטין אבל מה לעשות שאנחנו צריכים לממן כיסאות. ומשכורות פוליטים. גוף מסריח ומושחת כמו עוד הרבה כאילו במדינה המדינה גמרה את הקרירה והכל בזכות כל כל השמאל הערב רב והגויים שהביאו מרוסיה. מי יושב שם רק רוסים רופא אחד מזרחי אין והייתי שם ועברתי את הגיהינום שלהם וניצחתי את הזבל האילו
    סגור
  • 32.
    את צודקת בהחלט.אלופה (ל"ת)
    חי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 31.
    למה לסגור שאפשר לשרוף?
    ששון הלוחם בדרכים 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את המנהלים שם להעיף במיידי, את רוב העובדים שם להעביר בדיקת שפיות וקורסים להתנהגות,וקוגנטיביות כי ממש אבל ממש הם לא מבינים שם כלום, כאילו לקחו את כל מי שנשר מכיתה ט ישר לעבוד שם. הייתי קורא להם ביה"ס למטומטמים.
    סגור
  • 30.
    לינוי גפן בזמנו
    אניהיא 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הרשימה את המטפלים הסיכויים בכך שלא היו מוכנים לקבל פחות כסף עבור הטיפול בבעלה.ישנם הרבה מוסדות שצריכים רפורמה מעמיקה,ובעירר שיפור של דימוי עצמי.אבל לינוי בר גפן שטוענת ככה לא זאת שתוכל לעשות את ברפורמה.חבל שהיא לא מבינה את האספקט של כוח אדם וכבוד אליו
    סגור
  • 29.
    את מתעניינתאת מדברת מגוף ראשון
    המצפוני 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את מדברת מתוך כאב אישי.איפה אתם שחווים את המצב הקשה
    סגור
  • 28.
    את מתעניינתאת מדברת מגוף ראשון (ל"ת)
    המצפוני 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    כמו ערוץ אלגזירה 12 גוף מיותר ועדיף שיסגר
    שי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל היום עסוקים בהסתה נגד יהודים ובהאדרה של פלסטינים
    סגור
  • 26.
    מתי לינוי בר גפן לא תוקפת ? (ל"ת)
    נו באמת 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 25.
    צודקת,אבל לאף אחד לא אכפת במדינה (ל"ת)
    סמדר 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    רפואה רופסת
    אמילי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אכן רפואה רופסת.כל מנהל מחלקה עושה היישר בעיניו.הכל שוחד ושחיתות. מקדמים תורים למי שמקדם מעטפות. דוחים חולים במצב קשה.ניקבע תור ופשוט דוחים ודוחים.מתעללים בחולים. שנזרקים בבושת פנים.ראה בית החולים רמבם חיפה.הפקרות והתעללות.אם פונים למנהלי בתי החולים מגבים את רופאיהם.מבצעים ניתוחים קלים.כלהשאר מצידם שימותו לאיטם.
    סגור
  • 23.
    מרב"ד
    דליה 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת. פשוט לא יאמן. לאחר שנה . שילמתי למעלה מאלף ש"ח לוועדת ערר וקיבלתי מכתב עם המלצות מלפני הערעור וזה רק קצה הקרחון בהתנהלות מולם. נורא פשוט נורא. דנו אותי לסגר בבית
    סגור
  • 22.
    איך אפשר לפנות ללינוי בר גפן
    יפית 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הצלחתי להוסיף, אני חולת סרטן מפושט ואני תוהה אם במרבדמצפים שאמות לפני שאוכל לקבל את האפשרות להנות עוד קצת מחיי ולהיות חופשיה ועצמאית??!! היום אני תלויה בעיקר בבעלי ובחברות שיסיעו אותי לאן שאני צריכה כאשר בחניה מחכה לי הפולו האהובה שלי!!!
    סגור
  • יש לה חברה
    עופר 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חמ''ל בר גפן. חפשי בגוגל.
    סגור
  • 21.
    מדינה מטרטרת אזרחיה
    יוסי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נכון לימור אבל לא רק את הרמב"ד צריך לטאטא. כל מוסדות השלטון נגועים בפקידות כיפה ובירוקאטיה מסובכת עם עצמה.
    סגור
  • 20.
    לינוי בר גפן צודקת לחלוטין! אין שום דרך לתקשר עם המכון
    יפית 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מנסה להחזיר לעצמי את הכשרות לנהיגה (ולעצמאות אישית) מזה כשנה וחצי!! שלחתי במייל ובפקס את כל הטפסים והתשלומים שנדרשו ממני לפחות פעמיים!! כל פעם חסר להם איזה פרט!! לרופא מטעם המרב"ד לוקח 60 יום פעם כדי לחזור ולדון בתיק!! דרך ההתנהלות שהם עקומה לגמרי!! ראשית, יש קשר רק למוקד! אין כל דרך לדבר עם המכון! יש להגיע אליהם פיזית ביום שלישי בין 12:00 ל 14:00 לתל אביב!!
    סגור
  • 19.
    המרבד
    דודי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודקת בכל מילה תפירת ג'יפים למקורבים גוף מיותר לגמרי .
    סגור
  • 18.
    צודקת - נלחמת בשביל כולנו (ל"ת)
    יוני 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    אחחח כמה שאת צוקדת
    יניב 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לינוי. שמחתי לקרוא את הכתבה כי כאחד שסובל מהמכון מזה מספר שנים באמת צריך לעשות שם שינוי ובמהרה. אשמח לספר לך את הסיפור שלי האישי ואת התלעות שאני עובר אף היום בגלל המכון. עלי והצליחי והמשיכי במאבקך.
    סגור
  • 16.
    גפן...
    אורה 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא סובלת אותה...מיום שראיתי אותה לראשונה בערוץ 10...יחד עם אברי גלעד...שהיה צריך לסבול אותה...פחחח.. חושבת שהשמש 'זורחת לה מהתחת... אויי לנו אם תיכנס לפוליטיקה...נצטרך.לסבול אותה גם בכנסת ??? אמאלה....
    סגור
  • 15.
    כל כך צודקת
    צפונית. 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    7 מדורי גהנום עברתי בגלל טעות ברישום תוצאה של אופטומטריסטית. ובאופן מפתיע לקשיש שבקושי ראה אשרו להמשיך לנהוג למרות בקשת משפחתו..ותוצאות בדיקות בקופת חולים. ד.א. גם בבתי חולים יש בעית בירוקרטיה...
    סגור
  • 14.
    צודקת הבירוקרטיה מחלת מדינה
    יעקב 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אבי אושפז והפך סיעודי. מנסה להשיג לו גמלת סיעוד. שימו לב: אחרי עשרות טלפונים ובירורים הצלחתי להשיג לו מטפל זר.עכשיו יש צורך ברשיון העסקה. האב הסיעודי הוא המעסיק. כדי לקבל רישיון על האב להשתחרר מבית החולים. אבל כמובן הכי הגיוני שהמטפל כבר יחכה לו בבית איך שמגיע מבית חולים לא? אז לא. חייב האב המסכן קודם להשתחרר ולקבל את הטופסולוגיה ורק אז רשאי למלא טופס העסקה ולגשת למשרדי חברת ההשמה . אותו דבר עם הגימלה. כך שבעצם המדינה מכריחה אדם סיעודי לבצע פעולות הזויות לפני שיוכל לקבל את העזרה שזקוק לה. ואגב תשכחו מבנאדם שמסביר את כל זה הכל לומדים בדרך הקשה. מעריך של ביטוח לאומי מתקשר: שלום שמעתי שאתם מעוניינים בגימלת סיעוד. נכון בוא לבית החולים השיקומי תראה את אבא. לא לא בליחה אני מגיע רק אחרי השחרור לתת הערכה. אבל הוא משתחרר מחר אני חייב את המטפל בבית שיקבל אותו. מצטער אלו הכללים.
    סגור
  • מציע לך לטפל ההורים לבד .סיפוק ונחת שווה. (ל"ת)
    אבי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • טפל אתה לבד ותהנה
    מ 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אמיתי. יש אנשים עובדים כדי לממן את כל הנוצאות. וזה אומר לוותר על החיחם שלך 24/7. הלוואי שלא תגיע מעולם למקום הזה. תשובה מטופשת
    סגור
  • 13.
    היית עדינה איתם
    סלומון 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לצערי ולצערם של רבים כמוני לינוי צודקת ואף היית עדינה. המקום הזה הינו המקום הכי מסריח מכל בחינה. מי שמצליח לעבור שם, סביר מאוד ששיחד מישהו מבפנים. אנשים רעים, אטומים, עוורים שמתנהגים בגסות רוח ובאמת צריכים לסגור את המקום.
    סגור
  • 12.
    כל כך צודקת סוף סוף אומרים את מה שכולם יודעים.
    דניאל 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    7 1
    המכון הזה פשוט חרפה ליחס האנושי כמות אדירה של פונים עם מעט מאוד רופאים ובעלי מקצוע. גם אם קיבלת סוף סוף הפניה השעה היא רק המלצה ואם חלילה תאחר דקה תשאר בחוץ למרות שבפנים עדיין לא התחילו לקבל אף אחד . הטרקטור בבניין מצד אחד לצד השני בלי סיבה והיחס המזלזל של נותני השרות למי שזקוק לו. אסור לאשר לאנשים האלה לעבוד ציבורית ופרטית אפילו לא יום אחד! תודה לינוי על שהוצאת את זה .
    סגור
  • 11.
    צודקת! זה כמו ארגון פשע אכזר!
    מימי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אותי טירטרו ועשקו סתם. הנפשות הפועלות כמו נלקחו מסרט הזוי. חייבים לחקור מה הולך שם! אני אהיה הראשונה להעיד! וגם חברתי שבעלה חולה ב ALS במצב מתקדם. מדוע לטרטר אדם כזה מעכו לתל אביב?! בכדי לראות מוזלמן על כיסא גלגלים אם מגיע לו רכב משודרג??? זה גוף רקוב ואכזרי!
    סגור
  • 10.
    צודקת! זה כמו ארגון פשע אכזר!
    מימי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אותי טירטרו ועשקו סתם. הנפשות הפועלות כמו נלקחו מסרט הזוי. חייבים לחקור מה הולך שם! אני אהיה הראשונה להעיד! וגם חברתי שבעלה חולה ב ALS במצב מתקדם. מדוע לטרטר אדם כזה מעכו לתל אביב?! בכדי לראות מוזלמן על כיסא גלגלים אם מגיע לו רכב משודרג??? זה גוף רקוב ואכזרי!
    סגור
  • 9.
    מסכים עם כל מילה שלה
    יאיר 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    צודקת צודקת
    סגור
  • 8.
    כל שנאמר על המכון יותר גרוע מהכתבה (ל"ת)
    יוסי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    כל הכבוד לה. עושה שליחות עם משמעות!
    בחורה איכותית ושנונה 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ם
    סגור
  • 6.
    אין צדק
    צבי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לצערנו כמעט כל המוסדות הממשלתיים הם כאלה . למה ? כי הם יכולים ואין מי שמאיים עליהם בפיטורים .פעם כשהיו עושים רעש תקשורתי הם היו מזיזים משהו.אבל היום שום דבר לא מזיז להם הם פשוט מחכים עד שהכל ירד. הכל אינטרס וקשרים .הרבה קשרים.
    סגור
  • 5.
    אשה חזקה
    איריס רוזנצויג 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כל מילה בסלע. בעלי ואני מתמודדים מול המוסד השרירותי הכוחני הסובייטי הזה מחודש דצמבר הם שלוחה של ה ק.ג.ב בנוסח מזרחי. נמצאים שם כדי להתעלל. עבד כי ימלוך! וכל אסופת שרי הבריאות עושים במקום "חירייה" ר
    סגור
  • 4.
    רמ"י
    בני 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כנראה שלא ניסית לעבוד מול רשות מקרקעי ישראל,הם שברו את כל השיאים של אנטיפטיות שממש גובל בפשע אולי תקבלי את זה כאתגר הבא
    סגור
  • 3.
    יישר כח
    רובי 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הלואי ויקרה
    סגור
  • 2.
    למה צריך לצטט את בר גפן שהיא מומחית מטען עצמה
    אריק 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    איזה כישורים יש לה לקבוע מה מתאים ומה לא מתאים. במה דעתה חשובה יותר מדעתם של אבי אמסלם משכונת התקווה, או עופר ליבוביץ ממבואות בית״ר? הדעה שלה לא משפת כלום, זאת בדיחה. לדעתה יש ערך כמו לדעתו של כל אזרח. היא מומחית מטעם עצמה
    סגור
  • היא פשוט אישה שמתעסקת מול הגופים האלה ביום יום שלה
    נועם 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עם המון אנשים שונים אליה לעזרה. אז נכון שלאבי אמסלם יש את הנסיון הכי טוב לגבי המקרה הספציפי שלו אבל לה יש נסיון של לפחות עשרות אנשים שונים אם לא יותר. ולמה אתה ישר צריך לזלזל ולהקטין האישה עושה המון לעזרת נכים בדיוק ברגע הכאוס הגדול שנופל עליהם. תשמור את המיזוגניה שלך ל... אף פעם חמודי!
    סגור
  • 1.
    מושחתים
    חחח 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הגוף בין הכי מושחתים שיש במדינה מוצאים לאזרח את הנשמה
    סגור