תקשורת ומדיה

קשת 12 ופגוש את העיתונות חוטפים: "תביאו פצצה, בחירה מוזרה"

התכנית הראשונה של בן כספית ועמית סגל יחד זכתה לביקורת חדה מדוד ורטהיים: "פגוש ב״הנהלה החדשה״ לא תשקם בהרבה את הרצועה, אם בכלל. וזה עוד לפני הבחירה המוזרה להביא שני לוביסטים (אחד עד שלשום היה ליממה מנהל קמפיין הליכוד), מהסיבה הפשוטה - שזה לא נוגע (לצערי) לרייטינג"
מערכת ice |  3
בן כספית, עמית סגל (צילום מתוך אתר 103FM, פלאש 90/ יונתן סינדל)
תכנית הבכורה של 'פגוש את העיתונות' בגלגולה החדש תחת שרביטם של בן כספית ועמית סגל, במקום רינה מצליח שנשלחה הביתה בבושת פנים לאחר ירידה ברייטינג בקשת 12, אמנם לא סיפקה רייטינג שיא, אבל גררה ביקורת מדוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה.
ורטהיים כתב: "בכל זאת, אי אפשר בלי מילת ביקורת. הערכה שלי: פגוש ב״הנהלה החדשה״ לא תשקם בהרבה את הרצועה, אם בכלל. וזה עוד לפני הבחירה המוזרה להביא שני לוביסטים (אחד עד שלשום היה ליממה מנהל קמפיין הליכוד), מהסיבה הפשוטה - שזה לא נוגע (לצערי) לרייטינג".
 
עוד הוסיף: "בן עמית שני עיתונאים מוכשרים, אולי הכי בישראל - אבל משהו בכימיה החיובית מדי לא נתפס כדיון מעמיק, אלא סתם נטול אנרגיה. לא חייבים צעקות, אבל אין פה סינרגיה (וגם לא שוויון) 2) דווקא ההצבה של שני עיתונאים במשקל כזה מול אילה, מגדיל (באופן מטאפורי) אותה (כמו הגנרלים מול ביבי)".
עוד המשיך: "3) עירית לינור יציאה מגניבה, בהנחה והשנה 2005. עכשיו זה מרגיש כמו דודה טרחנית שמזיעה כדי לבדח ומביאה תובנות ברורות מאליהן בעילגות 4) מי פותח משדר השקה עם יועז הנדל? תביאו פצצה, לא מישהו שיום לפני התראיין אפילו ל״מכביתון״".
 
לסיום התייחס לכך שבמאקו בחרו לעסוק בביקורת הטלוויזיה על פגוש את העיתונות של קשת 12, שכידוע מאקו היא האתר שמעלה את תכני הערוץ, ורטהיים כתב: "קשת מפרסמת על עצמה ביקורת קצת יותר אובייקטיבית משלי. ממליץ לקרוא"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ערוץ 13 איילה חסון
    גליה 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תשכח שהדתיים והמסורתיים שחלרם הגדול מעדיף את איילה חסון לא צופי כי השבת טרם יצאה
    סגור
  • 2.
    בן כספית היה ילד מוכה ודחוי. עכשו הוא מלא שנאה וכעסים. (ל"ת)
    חוה 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    החבובות (ל"ת)
    תכנית פח 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור