מינויים

שופט חדש לריאליטי של קשת 12? זה המצטרף לפאנל

הראל סקעת אמור להצטרף על פי הדיווח של 'ערב טוב' עם גיא פינס כשופט אורח לפאנל שיכלול את השופטים הקבועים של התכנית - אילנית לוי, שירי מימון, אבי נוסבאום ועידו רוזנבלום, כאשר במהלך העונה אמורים להצטרף עוד שופטים אורחים.
מערכת ice | 
רואים את הקול (צילום קשת 12)
הראל סקעת, אחד הזמרים המוכרים בישראל שהחל את דרכו כמי שסיים במקום השני בעונה השנייה של כוכב נולד, עוד בימי ערוץ 2 העליזים, בדרך להצטרף לפאנל של תכנית הריאליטי החדשה של קשת 12 'רואים את הקול' שתעלה בקרוב לשידור.
סקעת אמור להצטרף על פי הדיווח של 'ערב טוב' עם גיא פינס כשופט אורח לפאנל שיכלול את השופטים הקבועים של התכנית - אילנית לוי, שירי מימון, אבי נוסבאום ועידו רוזנבלום, כאשר במהלך העונה אמורים להצטרף עוד שופטים אורחים.
 
דווח כי מדי פרק אמור להגיע שופט אורח מוכר שיחזק את הפאנל הכולל את הרביעייה האמורה ואלו אמורים לזהות את הזמרים שישתתפו בתכנית, שחלקם זמרים סודיים, חלקם מקצועיים ברמה גבוהה וחלקם זייפנים ולא מתביישים בכך כלל וכלל.
אל פאנל המומחים כאמור יצטרף בכל שבוע זמר אורח שיזהה מי הזמר האמיתית בחבורה ומי הזייפן שיודח בכל פרק, זאת מבלי לשמוע את קולם, אלא להעזר רק ברמזים שיקבלו. כן, אם זה מזכיר לכם את 'הזמר במסכה' של קשת 12, אתם לא טועים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה