תקשורת ומדיה

מרב מיכאלי משיבה אש לעיתון הארץ: "דברי בלע מכוערים"

עיתון הארץ תקף את החלטתה של שרת התחבורה מרב מיכאלי להפעלת הרכבת הקלה בתל אביב בשבת ואף כינה זאת גימיק בחירות, ומיכאלי לא נשארה חייבת: "זו האמת שלי ואלחם עליה"
מערכת ice |  4
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
שרת התחבורה, מרב מיכאלי, בביקורת נוקבת נגד מערכת "הארץ" וזאת לאחר שתקפו אותה על פעילותה למען תחבורה ציבורית בשבת, ועל הטיימינג המאוחר בו בחרה לעשות זאת ואף כינו זאת "לעג לרש".
נזכיר: ביום חמישי האחרון, בחרה מערכת הארץ לתקוף את מיכאלי במאמר מערכת על החלטתה להפעלת הרכבת הקלה בתל אביב בשבת. לדברי העיתון, מיכאלי ארץ דווקא יצאו נגד החלטתה וזאת בעקבות הטיימינג המאוחר בו בחרה לממש את החלטתה שכן, לדברי העיתון, לא עשתה דבר מרגע שמונתה לתפקיד כדי לקדם את התחבורה הציבורית בשבת ונזכרה בזאת רק כשהממשלה נפלה: "בהתנהלותה היא שיחקה לידי החרדים, שמתנגדים לנסיעה בשבת, ופגעה במאות אלפי נוסעים שהיו אמורים ליהנות מהאפשרות הזאת ולוותר על השימוש ברכבם הפרטי", ביקרו בחריפות בהארץ, ואך כינו זאת כ-"מחדל", וחתמו: "מיכאלי פשוט פישלה".
 
שרת התחבורה תמהה על הביקורת של הארץ שכן פרסמה מספר פעמים בעבר, לדבריה, על כוונתה להפעלת מערך תחבורה ציבורית בשבת, והרעיון לא עלה במוחה דווקא לפני הבחירות. לדבריה, כבר בנובמבר 2021, חצי שנה לאחר הקמת הממשלה, הודיעה פומבית שתקדם פורמט שיאפשר הפעלת תחבורה ציבורית בשבת.
מיכאלי אף הפרידה בין קוראי עיתון הארץ ובין המערכת, ואף ביקרה את החלטת המערכת לצאת נגדה: "קוראי "הארץ" בשנה האחרונה יודעים שתחבורה ציבורית בשבת אינה גימיק בחירות, אלא מרכיב מרכזי בעבודתי בשנה האחרונה. זו האמת שלי ואלחם עליה גם מול דברי בלע מכוערים", חתמה.
 
מרב מיכאלי על בנה אורי. מן הארכיון
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עומר בר-לב חייב להחליף את מרב מיכאלי
    משה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לווי משטרתי כבד אנשי פירסום תופים וחצוצרות בשבת, זה התגרות הפרבוקטיבית וליבוי שנאת חינם נגד שומרי מסורת, ולא פתיחת קו רכבת!! הסגנון הראוותני והצעקני, ולבוש השחורים הזה, לא מייצג את ערכי מפלגת העבודה האמיתית!!! סגנון ה'-'צ'חצ'חים'' ו-''מנשקי המזוזות'', לא בבית ספרנו.
    סגור
  • 2.
    בדיחה
    zev 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבדיחה היא מה גובר אצלה הגימיק של בחירות הטמטום או הרשעות .כנראה הרשעות תמיד גוברת
    סגור
  • 1.
    מיכאלי לבושה כל הזמן בשחור, לא חגיגי, מזכיר מלכת האופל. (ל"ת)
    איתן 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מלכת האופל והרשע (ל"ת)
    zev 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור