תקשורת ומדיה

גיא הוכמן אופטימי: "עם האיראנים יש בסיס לדו קיום"

גיא הוכמן התארח בתוכנית הצינור מספר ימים לאחר חזרתו מקטאר ולמרות הפחד שאחז בו בעקבות העליהום הערבי עליו, הוא נשאר אופטימי
מערכת ice | 
גיא הוכמן בקטאר (צילום פייסבוק גיא הוכמן)
מספר ימים אחרי שנמלט חזרה ארצה בעקבות ההסתבכות שלו בקטאר, גיא הוכמן התארח בתוכנית הצינור וסיפר על החוויות שעבר במהלך השהות שלו בנסיכות.
הוכמן שהתפרסם בזכות סרטונים קומיים שצילם במהלך המונדיאל הקודם ברוסיה, ניסה לשחזר את ההצלחה. כאשר הוא הגיע לנסיכות הקטארית הוא גילה כי כללי המשחק השתנו. בעוד צילם סרטונים בהם היה שיתוף פעולה מצד המשתתפים, כולל ממדינות אויב, ברגע שזהותו החל להתפרסם ברבים, האיום על חייו הפך למוחשי.
 
בעולם הערבי הוכמן הפך להיות מטרה והפיצו סרטונים נגדו והאשימו אותו כרוצח המונים. "שאני רואה את הדבר הזה, את התפוצה של זה. אני משכיל להבין שזה הרגע שלי. טוב, הייתי ארבעה ימים... אני מתחפף מפה", סיפר מה גרם לו להחליט לנטוש לפני הזמן.
המצב היה רציני כמו שדווח ואפילו משרד החוץ היה מעורב – עזרו לי אנשים להשיג טיסה מהרגע להרגע" וסיפר שרצה לברוח משם "כל עוד זה קטן". לדבריו, הוא לא נתקל באלימות פיזית, אך ברגע שהעליהום עלה, הוא שמר על עצמו.
הוכמן גם סיווג את הקהלים כאשר אמר "הצפון אפריקאים נורא נורא שונאים אותנו. המפרץ פחות" ואף טען שכל אינטראקציה שלו עם איראנים גרמה לו לחשוב "שעם האיראנים יש בסיס לדו קיום".
הוא סיכם שהחוויה הלא נעימה דווקא גם לו להרגיש גאה – "אני גאה בדגל הזה, אני חושב שאנחנו צריכים להיות גאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה