דיגיטל וטק

המטאוורס נוחת בארץ: קבוצת לוריאל משיקה מתחם ביוטי וירטואלי

בעוד שמייסד פייסבוק נאבק במטאוורס, קבוצת הביוטי והטיפוח לוריאל משיקה היום בישראל את המתחם הווירטואלי שלה - אלו העמדות החדשניות שתוכלו ליהנות מהן והכוכבות שתוכלו לפגוש
מערכת ice | 
המטארווס של לוריאל (צילום יחצ)
עולם המטאוורס נוחת בישראל, כך מודיעה היום קבוצת לוריאל ישראל העוסקת בתחום הביוטי והטיפוח. הקבוצה תשיק מתחם ראשון מסוגו בישראל, כשכולו נמצא בעולם הווירטואלי ובמסגרתו יוכל הציבור הרחב ליהנות ממספר טכנולוגיות יופי השייכות לקבוצה.  
שם המתחם הווירטואלי הוא L'Oréal Beauty Tech Zone והוא נבנה על פלטפורמה וירטואלית חדשנית בעזרת חברת Worlds Buster, העוסקת בתחום המטאוורס. הקהל הרחב יוכל ליהנות במתחם מ-4 כלים טכנולוגיים, ביניהם מתחם להתאמה מדויקת של גוון המייק-אפ, מתחם לאבחון מתקדם של העור, מתחם לטיפוח שיער ומתחם לטכנולוגיות ירוקות (דוגמת חסכן המים של הקבוצה, מזרקי ריפיל ועוד). 
 
המתחם הווירטואלי מושק היום בכנס וירטואלי בהנחיית דרור גלוברמן ובו משתתפים סמנכ"לית הדיגיטל של הקבוצה ליאת אוליאל, מייסדת טרנדס לאב נטלי זוהר, והמשפיענית יובל כספית. יתרה מכך, בכנס ישתתפו כ-50 משפיענים נוספים מתחומי הטק, הביוטי והתקשורת, כאשר כולם יופיעו בתור האווטארים שלהם. ביניהם נוכל לפגוש את לירן כוהנר, דנה זרמון ומגי אזרזר
אלי שגיב, מנכ"ל קבוצת לוריאל בישראל, סיפר: "טכנולוגיות מתקדמות בעולם הביוטי הן מנוע הצמיחה של תעשיית היופי ולוריאל, כמובילה עולמית כמו גם בישראל, מקדמת ביוטי-טק מבוסס AI (בינה מלאכותית) במטרה ליצור ערך לצרכניות ולצרכנים שלה על ידי הנגשת חווית ביוטי חדשנית, מדויקת ומותאמת אישית. חדשנות, מאז ומתמיד הייתה בליבת האסטרטגיה של לוריאל, וכך, הודות לטכנולוגיה, אנחנו מביאים בשורה גם בתחום הקיימות ע"י חסכון במים ושימוש מופחת במשאבי הטבע. ניתן להתנסות במספר דוגמאות לכלים הטכנולוגיים הללו בכנס ה-Beauty Tech Talk שאנו גאים לקיים לראשונה בישראל באופן וירטואלי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה