כסף וצרכנות

לאוקסיטן מביאה לארץ מותג טיפוח קוריאני בהשקעה של 2 מיליון

מותג הטיפוח הקוריאני Erborian יפתח חנות דגל ראשונה בעזריאלי שרונה בתחילת 2023. המותג מייצר דור חדש של מוצרים היברידיים המשלבים איפור וקוסמטיקה ביחד
מערכת ice | 
מותג הטיפוח erborian (צילום יחצ)
קבוצת לאוקסיטן מביאה לישראל את מותג הטיפוח הקוריאני Erborian (אירבוריאן). המותג יפתח חנות דגל ראשונה בעזריאלי שרונה בת"א, בעלות של 2 מיליון שקלים.
Erborian הוא מותג טיפוח קוריאני שנקנה בשנת 2012 על ידי קבוצת לאוקסיטן העולמית ומשווק בלמעלה מ-35 מדינות ברחבי העולם, כולל ברשתות גדולות כמו ספורה, בלומינגדיילס ועוד. המותג מתמחה ביצירת מוצרי טיפוח בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת המשלבת בין איפור לטיפוח. מוצרי החברה מעוטרים בפרסים מהמגזינים המובילים בעולם.
 
המותג מייצר דור חדש של SKINCARE - מוצרים היברידיים המשלבים איפור וקוסמטיקה ביחד, מוצרים חדשניים בטכנולוגיה מתקדמת לצד מסורת קוריאנית עתיקת יומין עם רכיבים מסורתיים. מטרתו להנגיש ולפשט את שגרת הטיפוח הקוריאנית במוצרים מדויקים.
erborian הוקמה בשנת 2007 על ידי שתי נשים חלוצות דרך בתחומן - צרפתייה וקוריאנית. הונג לי היא מדענית קוריאנית בכירה וקטלין הצרפתייה מתמחה בהיי אנד ביוטי. הן החליטו לייצר מותג ששובר את כל מוסכמות הטיפוח ופורץ דרך בהתייחסות לעור.
חנות הדגל של החברה עתידה להיפתח בעזריאלי שרונה בת"א בינואר 2023. לחברה אתר אינטרנט שהושק בימים אלו לקהל הלקוחות בישראל ויציע כ-20 מוצרי בסט סלר מתוך 45 מוצרים שצפויים להימכר בחנות הדגל. בנוסף, מוצרי המותג צפויים להיכנס במהדורה מוגבלת ל-11 סניפי הרשת של לאוקסיטן ברחבי הארץ בינואר הקרוב ולאחר מכן להתרחב לרשתות נוספות. טווח המחירים של המוצרים ינוע בין 99 ₪ ועד 299 ₪ לקרם לילה טיפולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה