כסף וצרכנות

חברת החשמל במהלך חסר תקדים: הנחות ענק על החשבון

בדקו: האם מגיע גם לכם הנחה בחשבון החשמל? היום הוא האחרון למה שהוגדר 'מבצע חד פעמי' תושבי הדרום יכולים לשלם את החובות שלהם בתנאים מקלים

מערכת ice |  2
התייקרות החשמל (צילום פלאש 90/ גילי יערי, shutterstock)
אולי גם לכם מגיע? חברת החשמל הודיעה על מבצע גבייה חדש שייערך החל מאמש (שלישי) והיום, בתאריכים 3-4.1.23 שמטרתו לאפשר לתושבי אשקלון והסביבה לשלם את כלל חובותיהם השוטפים בגין שימוש בחשמל, בתנאים מקלים והנחות על קנסות. 
על פי הפרטים שנמסרו, המבצע יתקיים במשרדי חברת חשמל אשקלון בכתובת קיבוץ גלויות 3 אשקלון בין השעות 8:00-15:00, במהלכו תתאפשר גביית תשלום בתנאים מיוחדים, כולל פריסת תשלומים נוחה, שמיטת ריביות ועמלות ללקוחות שצברו את חובותיהם בגין חשבונות שהופקו במהלך שנת 2020 ועד היום. המבצע הינו חד פעמי.
 
"מתוך הבנה למצב לקוחות החברה בכלל ובאזור אשקלון בפרט, חברת החשמל מעוניינת להקל על לקוחותיה בתשלום החובות", אמר אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה. "זו הזדמנות חד פעמית לשלם חובות שנצברו במהלך התקופה, ונאפשר גם פריסת תשלומים וגם שמיטת ריביות החל משנת 2020 .אני קורא ללקוחות תושבי האזור לנצל את ההזדמנות החד-פעמית ולסלק את חובם".
מדובר בהמשך להודעה של חברת החשמל מהשבוע האחרון, שהודיעה כי המבצע לתשלום החובות בתוקף עד ה.1.1.2023 ללא ריביות וקנסות, כך שייתכן שרבים יוכלו לחסוך לא מעט כסף בתקופה הנוכחית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לכאורה
    שי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לשקר המחירים רק עולים ועולים
    סגור
  • 1.
    תתעוררו, סניף חב חשמל באשקלון ניסגר לפני שנתיים וחצי (ל"ת)
    י 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור