מדדים ומחקרים

עידן רייכל בהישג מרשים | דירוג תחנות הרדיו

הסינגל הראשון של האמן הפופולארי מזה שנה וחצי זוכה למספר השמעות לא שגרתי בתחנות הרדיו בארץ, ומוביל בהפרש גדול מעל כל היתר; במקביל, בגזרה הבינלאומית הסינגל של מיילי סיירוס רושם גם הוא נתונים מרשימים
יאיר מור | 
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
לעידן רייכן אין דאגות - אבל יש השמעות, והרבה: השיר החדש שלו, "אין לך דאגות", הושמע בשבוע שעבר לא פחות מ-207 פעמים ב-12 תחנות רדיו - ממוצע של 17 ורבע השמעות לכל תחנה, או 2.5 השמעות בכל תחנה בכל יום, כך חושפת חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם.
במקום השני, בהפרש משמעותי, קאמבק ללהקת התעויוט של אביב גפן עם השיר "מקיאה את היופי"; במקום השלישי שמעון בוסקילה עם "פרחים בשמיים"; איתי לוי במקום הרביעי עם "לפעמים"; ו"ריגוש זמני" של עדן בן זקן במקום החמישי.
אייל גולן נמצא, כרגיל, במקום הראשון בטבלת הזמרים המושמעים ביותר; במקום השני שרית חדד; במקומות 3 ו-4, בהפרש זעום של 3 השמעות, עדן בן זקן ושלומי שבת; ובמקום החמישי עומר אדם, שעבר רק בהשמעה אחת את איתי לוי שנמצא במקום השישי.
 
גם ברדיו, כמו ביוטיוב ובספוטיפיי, "Flowers" של מיילי סיירוס הוא השיר הלועזי הפופולארי ביותר בהפרש עצום; במקום השני מייגן טריינור עם "Made You Look"; סיזה עם "קיל ביל" במקום השלישי; רימה וסלינה גומז במקום הרביעי עם "Calm Down"; ובמקום החמישי הארי סטיילס עם "As It Was".
מיילי סיירוס זוכה בכל הקופה גם ברשימת האמנים הזרים המושמעים ביותר; במקום השני הביטלס; ביונסה במקום השלישי; דייויד גואטה במקום הרביעי; ודואה ליפה במקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה