דיגיטל וטק

החתימה האלקטרונית של ישראל מתרחבת לאנגליה, אסטוניה וקפריסין

חברת Comsign המובילה בישראל בתחום החתימה האלקטרונית מתרחבת לאירופה ב-3 שווקים חדשים ותפתח חברות בת. התעודות הדיגיטליות המאושרות של Comsign קבילות בכל מדינות אירופה
מערכת ice | 
זאב שטח (צילום יחצ)
קומסיין, החברה המובילה לחתימה אלקטרונית בישראל, מתרחבת ותביא את פתרונות החתימה הדיגיטלית המהימנים והמוכרים בכל העולם גם למדינות אירופה. החברה תפתח בתקופה הקרובה, חברות בת ב-3 מדינות באירופה: אסטוניה, קפריסין ואנגליה.
חברת Comsign הפועלת כבר 24 שנים בתחום החתימה הדיגיטלית היא חברת בת של קומדע שפועלת בתחומי אבטחת מידע כבר 38 שנים ובעיקר בתחומי הזדהות חזקה, מערכות PKI ומערכות ביומטריה. לקומדע 120 עובדים והמחזור השנתי שלה ב2022 עמד על למעלה מ - 70 מיליון שקל.
 
החברות החדשות צפויות להיפתח במהלך הרבעון הראשון של 2023 ותחילת פעילות מעשית צפויה ברבעון השני. מתקני המחשב של הפעילות הבינ"ל יהיו בישראל באמצעות הענן המאובטח של קומסיין אשר משרת מזה שנים רבות עשרות לקוחות ממגזרים כגון: משרדי ממשלה, גופי ביטחון, תעופה, בריאות, חברות גלובליות ועוד. כל סניף מקומי יכלול כ-5-6 אנשי צוות שיכללו את אנשי המכירות וההנפקות.
קומסיין הינה היחידה בישראל שקיבלה אישור של International Trusted Root CA (גורם מאשר בינלאומי מהימן) המוכר לפי תקן EIDAS, שהיא הרגולציה האירופאית הנהוגה כיום בכל מדינות אירופה. התעודות הדיגיטליות המאושרות של Comsign קבילות בכל מדינות אירופה. כל מסמך החתום בחתימה אלקטרונית שהונפקה על ידי קומסיין, יוכר בכל מחשב בעולם. כך יתאפשרו טרנזקציות בינלאומיות בשיתוף חברות ותאגידים ישראליים.
סל מוצרי המערכות חתימה של קומסיין, כולל את המוצרים Signer-1 ו-WeSign, שמאושרים על ידי הרשויות האירופיות, והפורטל המאובטח לחתימה מרחוק שלה הוא מוצר מוביל בישראל ומתחרה ישיר למוצרים דומים בעולם.
זאב שטח, מנכ"ל ומייסד קומסיין: "החברה צברה לעצמה שם ומוניטין בינ"ל באיכות וברמת החתימות הדיגיטליות. בישראל כמעט לכל גוף גדול יש מערכת חתימה שלנו לצורך שרות מסמכים דיגיטליים. היציאה לחו"ל בעת הזו היא מתוך מענה עצום לצורך של גופים רבים להמשיך ולפעול בזירה עסקית מאתגרת, לעיתים מסוכנת בעידן הסייבר בו אנו חיים. המטרה היא לתקוע יתד בשווקים שנבחרו מתוך כוונה להמשיך ולהיכנס לשווקים נוספים, בהמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה