ויראלי

סהר קליזו חוזר? היוטיובר המיתולוגי פרסם סרטון אחרי 3 שנים

בדרך לקאמבק? כמעט שלוש שנים אחרי שערוצי היוטיוב והאינסטגרם שלו שבקו חיים, אחד ממשפיעני הרשת הראשונים בישראל, סהר קליזו, העלה שלשום סרטון מסתורי לחשבון האינסטגרם שלו
מערכת ice | 
סהר קליזו (צילום אינסטגרם)
מאות אלפי משתמשים ביוטיוב שאלו את עצמם בשנים האחרונות "לאן נעלם סהר קליזו"?. היוטיובר המיתולוגי, שהיה בין משפיעני הרשת הראשונים בישראל, נטש יום אחד את הרשתות החברתיות והותיר אחריו הרבה סימני שאלה ובעיקר מעריצים מאוכזבים.
שלשום, לראשונה בכמעט שלוש שנים, העלה קליזו סרטון מסתורי לחשבון האינסטגרם שלו שזכה לכמעט 40 אלף לייקים, ובו נראים כדורים מסתובבים עם חיצים לכיוונים שונים. גם הגולשים בתגובות לא ידעו איך "לאכול" את הסרטון המוזר והטוקבקים נעו בין "הוא העלה את זה בטעות", "פרצו לו לחשבון" ובין "הוא רומז לנו שהוא מסטול מת והוא לא יודע לאיזה כיוון ללכת".
 
סהר קליזו, בעל ערוץ היוטיוב "MyVibe - Sahar Calizo" - העוסק בוולוגים יום-יומיים, סרטוני קומדיה, אתגרים חברתיים ומערכונים - הגיע לכ-277 אלף מנויים רשומים ב-2017. כחלק מפרויקט "MyVibe" עבר להתגורר בווילה באשקלון יחד עם חבריו למיזם, אך ב-2018 עזבו הקבוצה את הווילה.
קליזו פתח עמוד אינסטגרם מצליח ולו 143 אלף עוקבים, שם נהג להעלות סרטונים מבדרים ומשעשעים. לאחר זמן מה חזר ליוטיוב ואז עבר לשחק בוולוגים ומערכונים. לצדו של קליזו הופיעו חבריו ליזה ביך, אמילי גומברג ואלכס סמולקין. בהמשך הצטרפו חברים נוספים להתגורר בווילה, בהם היוטיוברים בן רצון וקווין רובין.
 
בנובמבר 2018 עלתה סדרת הדוקו-ריאליטי "פרויקט קליזו" ב-HOT בידור, וזו עסקה בחייו של סהר וחבריו בתור ולוגרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה