שיווק ופרסום

דני אבדיה כובש את המסך בקמפיין למותג TURBO: פרסומת השבוע

דני אבדיה כובש את המסך ומשיק קו מוצרי חלבון בטעמים שונים. בעקבות הלו"ז העמוס של הכדורסלן המצליח, המשמש כמייסד שותף של המותג TURBO, הוחלט להשתמש ביכולותיה של טכנולוגיית ה-AI לצורך הפקת הפרסומת | צפו
מערכת ice | 
דני אבדיה (צילום צוות טורבו אליאל דן לוי, AI)
הכדורסלן דני אבדיה, המשחק בקבוצת פורטלנד טרייל בלייזרס מליגת ה-NBA ובנבחרת ישראל בכדורסל, עלה לאחרונה לכותרות בעקבות מותג החלבון החדש שהשיק המכונה TURBO.
"השקת TURBO בישראל היא צעד משמעותי עבורי, הייתה לי הזכות לקחת חלק ולהיות מעורב עד הפרט הכי קטן בפיתוח המוצרים שפותחו בסטנדרטים הגבוהים ביותר", הכריז אבדיה.
הכוכב נטל תפקיד אקטיבי ומרכזי בכל שלבי הפיתוח, החל מבחירת הרכבי המוצרים, דרך קביעת הטעמים ועד לקביעת תקני האיכות הסופיים. לאחרונה, הצופים נחשפו לקמפיין של המותג TURBO, בו כיכב הכדורסלן הישראלי דני אבדיה.
ניתן להבחין כי הפרסומת החדשה נערכה באמצעות שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית, טרנד שאימצו כבר רשת סופר פארם ו-Free TV. הקהל שאבדיה מעוניין לפנות אליו הוא קהל של ספורטאים, חובבי כושר ומעריצים שמעוניינים ליהנות מקינוח טעים, איכותי ובריא שלא יפריע לשגרת התזונה שהם מתחזקים.
 
דבר המשרד
כל הסיפור של הסרט התחיל מבעיה אמיתית - מה עושים כשיש סרט השקה של מותג שהכוכב שלו לא יכול להצטלם? דני אבדיה שהוא שותף מייסד של המותג, בעונה הכי טובה שלו ב-NBA עד כה עם הטרייל בלייזרז ומסומן כ-"mip" פוטנציאלי, מה שאומר שהוא משחק כמעט כל יום במדינה אחרת בארה״ב.
כדי להתמודד עם האתגר הזה החלטנו לעשות סרט שמבוסס כולו על בינה מלאכותית במודל של hybrid ai. מראש ידענו שאנחנו לא באים לקמפיין רגיל, ושאנחנו רוצים סיפור שמחזיק את הסיפור של המותג - מביא בשורה ושובר קטגוריה, לוקח את מה שהוא עושה בשיא הרצינות אבל שהוא קודם כל ולפני הכל כיף. 
האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרויקט?
טכנולוגיית ה-AI היא מאהבת בעייתית. מצד אחד, האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. מצד שני, היא לא תמיד מאפשרת שליטה במוצר. יש תפיסה שזה קיצור דרך זול ומהיר אבל האמת היא ההיפך. כדי לעשות סרט שבאמת עובד ולא מגיע לאזורי הקרינג׳, צריך לשלוט בכל פרט ברמת הפריים, התנועה, הזווית והעדשה - זה תהליך עבודה שיותר מזכיר אנימציה קלאסית מאשר קולנוע.
סיפור מבניית הקמפיין
בערך 70% לתוך התהליך, אחרי שכבר בנינו מודל של דני שעובד סימלס ורוב הסצינות כבר עומדות, הגענו לסצינת המעבדה שבה משום מה ה-AI החליט שדני אבדיה הוא בחורה סינית גדולה מאוד. לא משנה מה עשינו, החלפנו כלים, שינינו פרומפטים - במשך שלושה ימים קיבלנו רק בחורה סינית גדולה מאוד. לבסוף, ניצחנו וקיבלנו את דני חזרה.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
״מה עם הפרה?"
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הקריאייטיב בגלל שהכל קרה אינהאוס (בימוי, עריכה, ארט דירקשן) ושיש לנו שליטה בכלים הטכנולוגיים (בלי הגבלות הפקה, תקציב או זמן) - היה לנו חופש יצירתי ולקחנו אותו בשתי ידיים עד הקצה.
קרדיטים
קריאייטיב ובימוי- הילה שמעוני
קריאייטיב וידאו ו-AI - אליאל דן לוי
קומפוזיטינג ועריכה- נדב רוזנבלום
תסריט- טל רוזנטל, נעם שרון, הילה שמעוני
מיקס ועיצוב פסקול- סידני טולדנו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה