דיגיטל וטק
המוח שמאחורי מותג החלבון של דני אבדיה חושף: כך זיהינו את הטרנד החדש
מיכאל אוסדון, מנכ"ל חברת ראיטו, שעומדת מאחורי מותג החלבון שהשיק כוכב הכדורסל דני אבדיה, חושף מה הוביל לפיתוח המוצר. אלו הטרנדים החדשים שגילתה החברה ברשתות החברתיות
מותג החלבון החדש TURBO, שבו משמש כוכב הכדורסל הישראלי, דני אבדיה, כשותף מייסד, עורר בחודש האחרון הד תקשורתי נרחב. בשבוע שעבר ניב גלבוע, ערך ביקורת במסגרת תוכניתו הקבועה בערוץ i24NEWS לגלידת החלבון החדשה שהשיק כוכב הכדורסל דני אבדיה, ובה קטל את הגלידות השונות וטען כי "זה נורא רך. זה לא טעים. זו לא גלידה טעימה. זה כאילו, כמו איזה סורבה כזה. גלידה בריאה, אבל היא לא טעימה. זה לא טעים". כתבת מאקו, ריטה גולדשטיין, היתה עדינה יותר כלפי המוצר וטענה שיש גלידות מסחריות טובות יותר.
אולם כעת מתברר מי ומה עומדים מאחורי המוצר החדש. מיכאל אוסדון, מנכ"ל ראיטו , שאחראית לזיהוי טרנדים ברשת, חושף בראיון לדה מרקר כי הצרכנים מחפשים חידושים, אולם אלו, בעיקר בתחום המזון, לא מגיעים. הם מנגד, מנסים להביא את הטרנדים החמים מהרשתות החברתיות, כמו תחום החלבון, וסביב הקופסאות והדניות. מיד לאחר ההשקה הוא אמר בראיון לאתר ווינט כי "גלידה היא היום סוג של גילטי פלז'ר שאין לו הרבה פתרונות חלבוניים טובים, ולכן זו הייתה הקטגוריה הראשונה שנכנסנו אליה".
לאחר השקת המותג אמר אבדיה: "השקת TURBO בישראל היא צעד משמעותי עבורי, הייתה לי הזכות לקחת חלק ולהיות מעורב עד הפרט הכי קטן בפיתוח המוצרים שפותחו בסטנדרטים הגבוהים ביותר".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



