שיווק ופרסום

הישג לדוגמנית הישראלית הבינ"ל: הצטלמה למגזין היוקרתי ווג

מאי תגר המככבת בקמפיין הבינלאומי של Dior הוקפצה מעכשיו לעכשיו לצילומים ביוון למגזין האופנה הנחשב ווג. בחו"ל היא מיוצגת באותה סוכנות בינ"ל של גל גדול וביילי ביבר
מערכת ice | 
מאי תגר (צילום סוכנות יולי)
לאחר שהובילה את הקמפיין הבינלאומי של המותג Dior והפנים שלה פרוסות בכל מסכי החנויות ברחבי העולם - כעת קוטפת הדוגמנית הבינלאומית מאי תגר הישג נוסף. 
במהלך שהותה בחודש האחרון בעבודות בפריז עם הסוכנות הבינלאומית IMG (המייצגת אותה - אותה סוכנות של גל גדות, היילי ביבר ועוד) הוקפצה תגר לצילומים ביוון למגזין האופנה היוקרתי ווג.
 
הכול קרה מהר - ותגר התבקשה לעלות בזום מהרגע להרגע מול המפיק הראשי והצוות של המגזין - שסגר אותה במקום. תוך שעה יצאה לשדה תעופה והוטסה לטובת הצילומים שמתקיימים ביוון.
מאי תגר, בת 24, המיוצגת בישראל בסוכנות יולי, מתגוררת בשנתיים האחרונות עם בן זוגה עומר בברצלונה. התחילה לדגמן בגיל 16 והצטלמה בין היתר לג'ורג'יו ארמאני, BASH, לואי ויטון, אסתי לאודר, פינק של ויקטוריה'ס סיקרט, מגזין Elle, דיזל, קמפיין הבושם של Courreges וצעדה על המסלול בתצוגות של קרולינה הררה, פיטר דו, בוטגה ונטה ו-Courreges. 
בראיון ל-ynet לפני כחצי שנה אמרה תגר: "ההגדרה לדוגמנית בארץ שונה לגמרי מההגדרה לדוגמנית בחו"ל. בארץ יש גם דוגמניות שפורצות באמצעות חשבון אינסטגרם פעיל עם כמות עוקבים גדולה, ובחו"ל זה פחות מתאפשר. שם כמות העוקבים לא רלוונטית ויש הגדרה יותר ברורה למהי דוגמנית. בחו"ל לא עובדים בלתפעל את האינסטגרם, אלא יותר בעבודה עצמה, באודישנים, בפגישות עם המלהקים החשובים בתעשייה ומנהלי הקריאטיב ועוד. כשאת מגיעה לאודישנים בחו"ל, את חייבת לבוא עם תיק עבודות ורזומה של הפקות אופנה ועבודות נחשבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה