כסף וצרכנות
הימור המיליונים של הראל ויזל הצליח: האחיות ששברו את שוק האופנה
דניאלה ואלונה צור, מייסדות מותג האופנה Seestarz, מכרו 63% מהחברה לטרמינל X שבבעלות הראל ויזל ב-8.2 מיליון שקל והשווי מוערך כיום בכ-30 מיליון שקל
דניאלה ואלונה צור, אחיות ומייסדות מותג האופנה Seestarz, החלו את דרכן עם עמוד אינסטגרם ב-2017 ולימים הפכו את העסק לחברת אופנה מצליחה, עם 112 אלף עוקבים.
בראיון ל"ידיעות אחרונות" בסוף השבוע סיפרו האחיות כי תחילת הדרך הייתה צנועה: ביום הראשון היו להן שש הזמנות בלבד, כולן מבני משפחה. אך למזלן הקורונה הייתה נקודת פריצה עבורן – הן ניצלו את עולם המסחר המקוון ומכרו כמויות שיא, מה שהוביל לפנייה מטרמינל X.
בפגישה המכרעת עם מנכ"ל טרמינל X, ניר הורוביץ, האחיות זכו להצעה לרכישה של חלק משמעותי בחברה. "צבטתי אותה כי לא האמנתי שזה באמת קורה לנו. שזה אמיתי", סיפרה אלונה על הרגע שבו הבינה שהן בדרך לאקזיט. העסקה ב-2024 העניקה לטרמינל איקס 63% מהחברה בתמורה ל-8.2 מיליון שקל, והשווי הנוכחי מוערך בכ-30 מיליון שקל.
ביום שישי האחרון פתחו האחיות את חנות הדגל הפיזית הראשונה בביג גלילות – ולמרות החששות השתרכו תורי ענק בקניון. דניאלה ואלונה מספרות שהצלחת החנות הדגישה את הקשר הישיר עם הלקוחות והסגנון הייחודי של המותג – אופנת רחוב מעוצבת, אותנטית ואוונגרדית.
החברות ממשיכות להוביל את הקו העיצובי של סיסטארז, תוך שמירה על פרופיל צנוע וערכים משפחתיים: "הכסף לא ישנה אותנו, כשם שסיסטארז תמיד תהיה אלונה ודניאלה", אומרת דניאלה. התוכנית לשנת 2026 כוללת הרחבה בינלאומית והמשך פיתוח המותג הן באונליין והן בחנויות פיזיות.
תורי הענק שהשתרכו מחוץ לחנות שלהן בביג גלילות היו סוג של תמונת ניצחון עבור האחיות דניאלה ואלונה צור. לפני שמונה שנים, כשפתחו את עמוד האינסטגרם Seestarz - הן לא העזו לדמיין לאן הכל יתגלגל. אבל בקורונה המותג שלהן התפוצץ ברשת ואז הגיעה גם שיחת הטלפון המפתיעה מטרמינל X עם הצעה לעסקה… pic.twitter.com/6Unhqz3MNa
— ידיעות אחרונות (@YediotAhronot) December 20, 2025
עוד ב-
בראיון ל-ice לפני כחודשיים הסביר משנה למנכ"ל טרמינל X אלון לוריא: "האסטרטגיה של טרמינל X היא התמקדות באונליין. נכון להיום, לטרמינל X יש שתי חנויות עודפים, וכרגע אין כוונה לפתוח חנויות נוספות. לעומת זאת, אצל החברות הבנות שלנו: SEESTARZ, סטרונגפול, עדה לזורגן ועוד אנחנו כן מתחילים תהליך של פתיחת חנויות פיזיות. זה נובע מתוך הבנה שיש לזה ערך מוסף בהגברת החשיפה למותג ובהחדרת התוכן למודעות של הלקוחות. אבל חשוב להדגיש שגם שם, כמו אצלנו, האסטרטגיה היא אונליין קודם. האתר הוא המרכז. חנויות פיזיות או הופעות בעולם האמיתי הן תוספת משלימה, לא המהות. אנחנו לא שואפים למצב שבו החנות היא העיקר והאתר תומך בה, אלא להפך. האונליין הוא הבסיס, וכל דבר מעבר לכך בא לשרת אותו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



