ויראלי

רשת 13 במהלך מסקרן: כוכבי "האח הגדול" לוהקו לתוכנית החדשה

לקראת אירוע הכניסה של האח הגדול חושפת רשת את מלוא נבחרת הפאנליסטים של התוכנית  "אח לילה" - תכנית הלייט נייט שתלווה את העונה - "אח לילה", ובהחלט מדובר בשמות מסקרנים במיוחד
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13, vecteezy)
לקראת אירוע הכניסה של האח הגדול הערב (שלישי) ברשת 13 אחרי החדשות, חושפת רשת את מלוא נבחרת הפאנליסטים של התוכנית  "אח לילה" - תכנית הלייט נייט שתלווה את העונה. "אח לילה " בהנחיית שי-לי שינדלר וקווין רובין תשודר בימים רביעי וחמישי.
שני ליהוקים מפתיעים הם גל גברעם שחוזרת לטלוויזיה אחרי היעדרות ממושכת מהמסך, ואביחי אוחנה שלאחר הפרידה ממעיין אשכנזי חזר לאילת ונעלם מאור הזרקורים. בנוסף לשניים, תכלול נבחרת הפאנליסטים שתלווה את התוכנית את שי חי, עינב בובליל, שחף רז, בר כהן, נופר מור ונדיר אליהו.
 
כידוע, הערב (30.5.2023) תעלה לאוויר העונה החדשה והמסקרנת של האח הגדול, וכבר אתמול, עוד לפני השקת העונה החדשה וכניסת הדיירים החדשים לבית השמות ביותר במדינה, ערן סוויסה, כתב "ישראל היום", חשף לראשונה את אחת הדיירות שתכנס לבית.
מדובר ביובל מעתוק, צעירה בת 27 ממגדל העמק, לה אח תאום בעל מוגבלות שכלית. הפרומו לעונה החדשה נחשף לאחרונה, כשתאריך ההשקה מחר (30.5) הוא מעניין במיוחד, בהתחשב בעובדה שהמתחרה הגדולה של רשת - קשת 12, תעלה עם פרק הבכורה של הריאליטי המצליח ביותר שלה - "רוקדים עם כוכבים", והקרב על הרייטינג הולך להיות רותח במיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה