תרבות ופנאי

יסמין מועלם ממשיכה את ההצלחה עם אלבום שני מסקרן

האלבום המצופה שיצא בלי סינגלים מקדימים, כולל 12 שירים חדשים ביניהם שיר הנושא 'אין עולם', 'אבי אבורומי', 'יהיה טוב' והדואט עם מרגי 'צונאמי'. את האלבום הפיק מוזיקלית ישי סוויסה לצד יסמין עצמה ואת העטיפה צילם דודי חסון. מופע ההשקה ביולי
מערכת ice | 
יסמין מועלם (צילום יחצ שי פרנקו)
קצת אחרי שלוש שנים אחרי שהוציאה את "מסיבה" שהפך ללהיט ענק וסימן את הפריצה שלה למיינסטרים, משיקה כעת הזמרת והיוצרת יסמין מועלם את אלבומה השני "אין עולם".
מהרגע שפרצה מועלם שיחררה בזה אחר זה סינגלים שחרכו את הרדיו ופלטפורמות הסטרימינג, לצד סבבי הופעות שהיו סול אאוט בזה אחר זה. האלבום החדש מגיע לאחר ציפייה ממושכת מהיוצרת שהפכה לאחד השמות החמים במוזיקה הישראלית – הוא כולל 12 שירים שאת חלקם כתבה מועלם בעצמה והם הופקו ע"י ישי סויסה ומועלם עצמה. 
אחד השירים הבולטים הוא "אבי אברומי" ששולח קריצה לזמר המצליח אך מהווה מין שיר של רוח התקופה ומדבר על הפחד מתסמונת המתחזה ועוסק בביטחון עצמי ורצון לפרוח. סינגל נוסף שמסומן כלהיט פוטנציאלי והמון אוהבים הוא השיר "צונאמי" - שבו מועלם משתפת פעולה עם מרגי. 
מועלם היא אחת מהיוצרות הפוריות והאיכותיות במוזיקה הישראלית. פריצתה בשלהי הקורונה הפכה לאירוע שבשיאו הוצאו בזה אחר זה סינגלים שהפכו מיד ללהיטי ענק: החידוש עם טונה ל"אור הירח" , "כמה מתוק" , "זה בדם" עם טדי נגוסה וכמובן – הביצוע המשותף והבלתי נשכח שלה עם טונה ל"סהרה" שהפך לאחד הלהיטים הגדולים של השנה שעברה והגיע בשיאו למקום ה-2 במצעד השנתי בגלגל"צ. בתוך כל אלה היא הספיקה להפוך לאמא, לעשות כאמור סיבוב הופעות מוצלח וכעת היא מוציאה את האלבום השני. אירוע ההשקה של האלבום יתקיים ב-4/7 בהאנגר תל אביב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה