שיווק ופרסום

נועה קירל מסודרת: זו נותנת החסות המפתיעה לקליפ הגאווה שלה

הבוקר שחררה נועה קירל את שיר הגאווה הרשמי שלה ״פרובוקטיבית״ בשיתוף ליין הגאווה הגדול בארץ, הפוראבר וחברת BUYME אשר נתנה את חסותה לקליפ. במסגרת שיתוף הפעולה, BUYME גם תמכור באתר הפופ- אפ החדש שלה כרטיסים למגוון מסיבות הגאווה השונות של הליין
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום shutterstock, יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
לאחר ההצלחה של שירי הגאווה הקודמים שלה, ״שלושה בנות״ ו- ״טרילילי טרלהלה״, הבוקר (ג') שחררה נועה קירל את שיר הגאווה הרשמי שלה ״פרובוקטיבית״ בשיתוף ליין הגאווה הגדול בארץ, הפוראבר וחברת BUYME אשר נתנה את חסותה לקליפ. 
את מילות השיר כתבו רון ביטון, מאי ספדיה (שנמנית בין הכותבים של "יוניקורן") ונועה קירל, ועל הלחן חתומים ביטון, ספדיה, המפיק המוזיקלי שגיא קריב ואיתי קלדרון. השיר הופק על ידי קריב ובשיתוף הליין פוראבר.
 
נותנת החסות לקליפ, חברת BUYME, הצטרפה לחגיגת הקליפ מתוך רצון להשקיע, לתמוך ולעודד את אירועי חודש הגאווה ולהיות שותפים במסע. ניתן לראות במסגרת הקליפ את קירל ורקדניה יוצאים מוואן המסיבות של BUYME, ומשם ממשיכים לכוריאוגרפיה שמזכירה לכולנו שמדובר בכוכבת על.
עוד במסגרת שיתוף הפעולה, BUYME תמכור באתר הפופ- אפ החדש שלה כרטיסים למגוון מסיבות הגאווה השונות של הליין. האתר הוא חנות דיגיטלית ענקית עם מגוון ענק של מתנות ופריטים אשר מגיעים עד הבית או במקרה הזה, עד לתיבת המייל. את הכרטיסים ניתן לרכוש באמצעות שובר הביימי שקיבלתם מהבוס או מהחברה הטובה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא זה הוא
    התעוררות 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור בגאווה כולם שם היא/הוא
    סגור