תרבות ופנאי

שובר הקופות הבא? תאריך הסרט החדש של שלום אסייג ושנות ה-90

"ההילולה" שמבוסס על "שנות ה-90" של משפחת אסייג, יגיע בחודש הבא לקולנוע וינסה לעשות היסטוריה או לכל הפחות לשחזר את ההצלחה מהטלוויזיה
מערכת ice |  2
שנות התשעים (צילום צילום מסך רשת 13)
סרטי יונייטד קינג חשפו היום (חמישי) את הפוסטר של הסרט החדש שמבוסס על הסדרה הפופולרית "שנות ה-90" ששודרה ברשת 13, וייקרא "ההילולה"
הסרט, בבימוים של אריאל בנבג'י ושלום אסייג, שכמובן גם מככב בסרט, יעלה לאקרנים בתאריך ה-13.7.

הפוסטר הרשמי של "ההילולה" (צילום: דויד סקורי. עיצוב פוסטר: שיין הורוביץ)
 
לצד שלום אסייג,, בסרט יככבו כל הדמויות מהסדרה שנות ה-80, וכן סדרת ההמשך שלה שנות ה-90: דניאל אסייג, אוולין הגואל, שלומי קוריאט, אריק משעלי, גרא סנדלר, אוראל צברי ועוד.
ללא ספק יהיה מעניין לראות האם הסרט יצליח להגיע לרמת ההצלחה של "לשחרר את שולי" מהקיץ שעבר, שהגיע להשיג של מעל מיליון כרטיסים. בכל מקרה, יוצרי הסררט יצפו לפחות לכחצי מיליון צופים, בדומה לסרטי הקומדיה "מכתוב" ו-"מחילה" של גיא עמיר וחנן סביון מהשנים הקודמות.
שנות ה-90 עוסקת בקורות משפחת אסייג ומציגה בצורה קומית את החברה ואת העדתיות שאפיינה את ישראל בשנות ה-80 גם ה-90, מה שכמובן רלוונטי בצורות כאלו ואחרות גם היום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה סרט. אהבתי את אירמה כמה צחקתי... (ל"ת)
    ניר.ח 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סרט ממש יפה ומצחיק
    דנה 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלכנו כל המשפחה סרט יפה סרט של יהדות , סרט של קדושה של צדיקים . סרט שמראה שאנחנו והערבים בני דודים שכולנו ילדים של אברהם אבינו סרט שמראה על לב טהור יהודי בשעת צרה שעזרו לערביה ללדת והערביה קראה לבת שלה על שם יהודיה . סרט מאוד מאוד מצחיק ממליצה לכולם ללכת לסרט הזה סרט ששווה צפייה
    סגור