תקשורת ומדיה

ריקלין נגד הקאמרי: "אסור לתת שקל למוסד המטורלל הזה"

מגיש ערוץ 14 טוען כי המוסד נכנע לפרוגרסיביות והוא אף קורא לממשלה להפסיק ולממן אותו "הקאמרי פשוט מטורללים. אסור למדינת ישראל לתת שקל למוסד המטורלל הזה" 
מערכת ice |  3
שמעון ריקלין (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
תיאטרון הקאמרי הודיע היום (ראשון) על כך שיבטל את עליית המחזה "לחסל את הגברת הזקנה" על במת התיאטרון, בשל אמירות מסיתות, אנטי-טרנסיות ואנטי-להט"ביות של המחאי האירי גרהם לינהן. בשל אמירות אלו נחסם חשבון הטוויטר של המחזאי לאחרונה.
מגיש ערוץ 14 והפעיל הימני שמעון ריקלין, בחר לתקוף בחשבון הטוויטר שלו את תיאטרון בעקבות ההחלטה והוא אף קורא לממשלה להפסיק ולממן את המוסד. כך הוא כתב: "בגלל התבטאויות 'אנטי טרנסיות' של המחזאי גרהם לינהאן, בוטלה הפקת ''לחסל את הגברת הזקנה' בקאמרי. על מה יצא הקצף? המחזאי אמר: 'גברים הם לא נשים' ...העולם הולך ומשתגע. הקאמרי פשוט מטורללים. ואגב. הוא צודק אם מותר לומר את זה. ועוד אגב. נשים הם לא גברים. איך חבורת משוגעים השתלטה על העולם. אסור למדינת ישראל לתת שקל למוסד המטורלל הזה".
 
לפני כשבוע וחצי, ריקלין נכנס לקרב טוויטר עם רביב דרוקר. הפרשן הפוליטי של רשת 13 לעג למגיש ערוץ 14 בתכניתו וזה מצידו נכנס בו, בעקבות אייטם ששודר באותה התכנית: "רביב דרוקר משקר. או שהוא חושב שהצופים שלו טמבלים. אחרת אי אפשר להסביר את הכותרת השקרית מהתוכנית שלו שפרשת הצוללות קשורה למשפטי נתניהו. נתניהו לא נאשם בפרשה המומצאת הזו. וגם לא חשוד בפרשה המומצאת הזו. אבל דרוקר מאוהב בסיפורים שלו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חובשי כיפות ממאיסים את הדת.. לא כל היהודים מאותו חומר
    מרכוס 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל יש שרוצים רק את התרבות שלהם.. למרבה הצער הם אילה שתורמים מעט אם בכלל.. ריקלין, תביא את בני ברק לעבודה ולהגנת המולדת הנטל שלכם כבד מידי.
    סגור
  • 2.
    שאומר המלך עירום על הקאמרי והטרללת
    כל הכבוד רקלין 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי ויפסיקו לאוכלי החינם בקאמרי את שתיית כספי הציבור העצומים בקשית. פשוט פח אשפה תרבותי.
    סגור
  • 1.
    הקאמרי הפך לא רק למשלט של הטרללת הפרוגר-זיבית, אלא גם
    ספוטניק 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    של אויבי ישראל. זוכרים את המחזה 'השיבה לחיפה' של המחבל הפילסטיני מהחזית העממית שחוסל במבצע אביב נעורים? הקאמרי היה גאה מאוד במחזה הזה.
    סגור