תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 על האלימות נגד כתב חדשות 13: דרוקר התעלם?

עלי מוגרבי הותקף על ידי צעירים מירכא בהפגנה נגד הלהט"ב: "הייתה משטרה, קראתי להם, אף אחד לא עשה עם זה כלום הניידת ראתה את זה ופשוט נסעה מהמקום״. שמעון ריקלין תקף: "בערוץ של דרוקר בחרו לא לדווח על התקיפה הזו לצופים שלהם... מעניין למה"
תום נחום |  2
רביב דרוקר (צילום פלאש 90, freepik)
עוד תקרית מזעזעת שכוללת אלימות נגד עיתונאים. אמש (שבת) היה זה צוות חדשות 13, שכלל את עלי מוגרבי וגדעון לב ארי, שהותקפו על ידי מתפרעים אמש במהלך דיווח מהפגנת להט״ב בצומת כישור לאחר רצח הנערה שרית אחמד.
מי שהגיב לתקרית האלימה הקשה הוא דווקא מגיש ערוץ עכשיו 14, שמעון ריקלין, שלא הבין מדוע חדשות 13 לא דיווחו לצופיהם על התקיפה בצורה מובלטת: "עיתונאי 13 עלי מוגרבי והצלם גדעון לבארי הותקפו במהלך סיקור המחאה על רצח שרית אחמד שק'ור בצומת ירכא. מוגרבי נזקק לטיפול רפואי לאחר התקיפה. בערוץ של דרוקר בחרו לא לדווח על התקיפה הזו לצופים שלהם... מעניין למה. מחכה מחר להטפות של דרוקר לערוץ 14 איך עושים עיתונות".
 
על פי הדיווחים, מוגרבי ספג מאותם מפגינים מכות יבשות ופונה למיון. כמו כן, שברו את הטלפון האישי שלו במהלך האירוע. מחדשות 13 נמסר מיד: "רואה בחומרה את התקיפה ומצפה מהמשטרה למצות את הדין עם האשמים".
 
חברו למערכת, יוסי אלי, הביא מתוך עדותו של עלי מוגרבי: "הייתה ההפגנה של קהילת הלהט"ב, המפגינים עזבו ונשאר לי פריצה ב-18:20. עולים לשידור, פתאום מגיעים כ-20, 30 צעיר מירכא מתחיל לתלוש את הדגלים שהשאירו בזירת הרצח ומנסים לשרוף את המקום , אנחנו כבר בשידור, רציתי שנתעד את זה, התחילו להזיז את המצלמה , התחלתי לדבר איתם ולהרגיע , אמרו אתם מסקרים אותם ונותנים להם במה אז אתם דומים להם, עופו מכאן, התחלתי להסביר שאנחנו לא קשורים ורק עושים את העבודה",
 
עוד צוין: "גנבו ממני את הטלפון, שברו אותו , והתחילו לתת לי מכות וחבטות בגב וביד , עד שגדעון הצליח להגיע לרכב , קרא לי תקפוץ לרכב , לא יודע איך ניצלנו, וברחנו מהמקום״ גדעון הצלם מספר: הייתה משטרה, קראתי להם, אף אחד לא עשה עם זה כלום הניידת ראתה את זה ופשוט נסעה מהמקום״ הבוקר אני מרגיש לא בנוח. רפואה שלמה עלי שלנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נא לבדוק מה רבי דרוקר סיפר לפני שנים בנושא צוללות
    יוסי סימון 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומה הוא מספר היום בקשר פרשה שמעולם לא התקיימה בנושא הצטללות תתרכזו באיש שייקה ברקת, ומה שהתברר ביום חמישי האחרון במשפט, המחוזי ת''א
    סגור
  • 1.
    מוטב "הערוץ של דרוקר" משל דרעקאר (ל"ת)
    הסניטר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור