טלוויזיה

מוגרבי ברגע טלוויזיוני מטלטל: "בתור ערבי קשה ללכת ברחוב"

הכתב הערבי מחדשות 13 עלי מוגרבי סיפר על החוויות האישיות שלו מהאלימות במגזר הערבי ונסער בשידור חי: "בתור אזרח ערבי קשה לי ללכת עם הילדים שלי ברחוב מחשש שמישהו יעבור ויירה לעברי"
מערכת ice |  2
עלי מוגרבי מותקף (צילום צילום מסך חדשות 13)
הכתב הערבי מחדשות 13, עלי מוגרבי העניק היום (רביעי) במהדורה המרכזית רגע טלוויזיוני מטלטל כשהפאנל שוחח על האלימות במגזר הערבי. מוגרבי פתח במונולוג וסיפר על ווידוי אישי שבו הוא אמר בין היתר שכאזרח ערבי הוא חושש ללכת עם ילדיו ברחוב מחשש שמישהו יירה לעברו. 
מוגרבי פנה באמצע הפאנל לתמר איש שלום המגישה ואמר לה: "אני אגיד לך בתור אזרח ערבי שחי בתוך המדינה, בתוך הרחוב הערבי, אני קשה לי ללכת עם הילדים שלי ולצאת. ללכת בתוך הרחוב הערבי מחשש שיבוא אחד וככה בטעות  הוא יירה לעברי ולעבר הילדים שלי וככה לא תמצאו אותי כאן".
 
עוד הוסיף: "זה ממש קשה, כל אזרח ערבי אומר את זה עכשיו ומרגיש את הוזלת היד של המשטרה לטפל באלימות ובפשיעה בחברה הערבית ורואים שרצח רודף רצח והלוואי ועכשיו האמירה הזו תגיע לממשלה שתבוא, תעשה מעשה ותמגר את התופעה".
השיחה התעוררה על רקע האירוע בו נדרס למוות בנהריה חוסאם זגייר, תושב ירכא שהתנדב למשטרה, זגייר נדרס בעת מילוי תפקידו לאחר שנשלח לאתר שוהים בלתי חוקיים באתר בנייה בנהריה. הדורס דרס את השוטרים פעמיים. לאחר האירוע המזעזע התעוררה מחאה ברשת "חיי הערבים חשובים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תחזור לצפון אפריקה. מוגרבי זה ממרוקו. פה זה יהודים (ל"ת)
    עם הארץ 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האחרונים שחיי ערבים חשובים להם הם הערבו-איסלאמים
    צלאח א-דין 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרוצחים ערבים - ולא רק ערבים - בכל המזה"ת, ועכשיו גם במגזר הערבי בישראל. אבל מכיוון שבמגזר הזה 95% רוצים לחסל את המדינה והעם שלי - כפי שראינו כולנו בפרעות תשפ"א - חיי הערבים שם ככלל מעניינים לי את הת*ת. הפיתרון היחיד לבעייה הערבית בא"י הוא הגירה המונית של כל שונאי מדינת היהודים. רק אותם ערבים שמקבלים את המדינה שלנו יוכלו להישאר ולחיות כאן כאזרחים נאמנים שווי זכויות וחובות. הייתר מוזמנים להצטרף אל אחיהם מחוץ לא"י.
    סגור