שיווק ופרסום

קמילה קביו תככב בקמפיין בישראל: זה המותג אותו תייצג

אילן נקש –  מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, חשף את מי שתוביל את הקמפיין בישראל לסדרת הטיפוח החדשה במהלך אירוע שנערך בגלריית "אנו" בתל-אביב, באווירת מדע ומעבדות פריז, כולל מוזיקה ומנות שף
מערכת ice | 
קמילה קביו לוריאל ישראל (צילום יחצ)
בכירי המותג לוריאל פריז, בראשם אילן נקש – מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, שי כץ – מנהל קטגוריית טיפוח הפנים של המותג ונטע קרצו נייגר - מנהלת התקשורת והמשפיענים של המותג לוריאל פריז, השיקו אמש את סדרת טיפוח הפנים החדשה: "רויטליפט קליניקל" (REVITALIFT CLINICAL) עם רכיב הדגל, ויטמין C.
האירוע נערך בגלריית "אנו" בתל-אביב, באווירת מדע ומעבדות פריז, כולל מוזיקה ומנות שף. בין מובילי דעת קהל ומשפענים שהגיעו: דניאלה קריסטה, רומי גיאור, טניה לורן ועוד. את האירוע פתח אילן נקש שחשף את מי שתוביל את הקמפיין בישראל לסדרת הטיפוח החדשה - היא הכוכבת הבינלאומית, הזמרת, קמילה קביו. הקמפיין בישראל יעלה בכיכובה באמצע חודש יולי בערוצי הטלוויזיה, בנוסף לקמפיין דיגיטל רחב ומשפיעניות ברשתות החברתיות.
 
לדברי נקש: "הקמפיין בכיכובה של קביו יחשוף את הסדרה החדשה הכוללת שני מוצרי טיפוח - סרום המכיל 12% ויטמין C טהור ותחליב פנים עם ויטמין C ו-SPF50 להגנה מפני נזקי השמש. השימוש בהם לטיפול בבעיות העור הנפוצות: קימטוטים, נקבוביות וגוון עור לא אחיד, מסייע בהפחתת נקבוביות והחלקת מראה העור והגנה על העור מפני נזקי הסביבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה