מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן ואיתי לוי בקרב על הפסגה

אייל גולן ואיתי לוי נמצאים צמודים בפסגה בדירוג האמנים המושמעים ברדיו השבוע, גולן עם 546 השמעות השבוע ולוי עם 512
מערכת ice | 
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום pexels, vecteezy)
איתי לוי ממשיך להתבצר במקום הראשון בדירוג תחנות הרדיו השבוע. השיר החדש שלו "את", נמצא במקום הראשון כבר שבועיים עם 268 השמעות. עדן חסון מטפס למקום השני עם השיר המצליח "לא תראה אותי בוכה" שהושמע 188 פעמים השבוע.
"על החולות" החדש של אליעד ושילה מטפס בשתי מקומות למקום השלישי והושמע 172 פעמים. "אהבה" של אושר כהן שהיה בצמרת שבועות רבים מתחזק ועולה בשתי מקומות למקום הרביעי עם 162 השמעות. "מעגל החיים" של אמיר דדון סוגר את הדירוג במקום החמישי עם 145 השמעות.
 
אייל גולן ממשיך לשמור על המקום הראשון במצעד האמנים הישראליים המובילים עם 546 השמעות, ואיתי לוי ממשיך לשמור על המקום השני השבוע עם 512 השמעות לאחר צאת האלבום החדש שלו.
עדן חסון הגיע למקום השלישי עם 462 השמעות, עדן בן זקן במקום הרביעי עם 434 השמעות ועומר אדם מסכם עם 346 השמעות.
ברשימת השירים הבינלאומיים livin thing של Electric light orchestra מתברג למקום הראשון לאחר שעלה מהמקום ה-13. dance the night של דואה ליפה ירד למקום השני והושמע בסך הכול 49 פעמים השבוע. calm down של רמה וסלינה גומז מצליח לטפס מהמקום הרביעי למקום השלישי והושמע בסך הכול 38 פעמים.
Rush של טרוי סיוון ירד למקום הרביעי מהמקום השלישי והושמע 34 פעמים השבוע, קיילי מינגיו מזנקת מהמקום ה-11 למקום החמישי לאחר שהושמעה 27 פעמים השבוע.
דואה ליפה קוטפת את הפסגה עם 124 השמעות, הביטלס בקאמבק מהמקום החמישי בשבוע שעבר אל המקום השני עם 122 האזנות ודיוויד גואטה עלה מקום אחד למקום השלישי לאחר שהושמע 108 פעמים.
Electric light orchestra נכנסים לראשונה לתחנות הרדיו בישראל השבוע, ישירות אל המקום הרביעי ברשימה עם 96 השמעות. קולדפליי סוגרים את הרשימה עם 90 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה