מינויים

אושרה מועמדותו של מנכ"ל עיריית גבעתיים החדש: מתי ייכנס לתפקיד?

וועדת הבכירים אישרה את מינוי של אבי מוטולה לתפקיד. הצבעה נוספת תתקיים בעוד כחודש במועצת העיר. מוטולה הוא בעל עבר צבאי בתפקידי חינוך והדרכה שונים וכן כיהן בעבר בתפקידים במשרד הרווחה
מערכת ice |  1
גבעתיים (צילום מריו לוי)
אושרה מעמודתו של אבי מוטולה למשרת מנכ"ל עיריית גבעתיים, כך פורסם היום (חמישי) בהודעה לתקשורת. מוטולה צפוי להיכנס לתפקידו בתחילת חודש יולי של השנה. מועמדתו אושרה בוועדת הבכירים בהשתתפות נציג ממשרד הפנים. המינוי צפוי להיות מאושר באופן סופי בעוד כחודש במועצת העיר. 
אל"מ במיל' אבי מוטולה מתגורר בגבעתיים במשך כ-16 שנה. הוא בוגר תואר שני בלוגיסטיקה וכלכלה. הוא בעל קריירה צבאית ובתפקידו האחרון פיקד על קריית ההדרכה (עיר הבה"דים). לפני כן שימש כקצין הלוגיסטיקה של אוגדת עזה. במהלך שירותי הצבאי זכה בפרס הרמטכ"ל לחינוך. 
 
כשנה לאחר שחרורו מצה"ל החל מוטולה את תפקידו בתור משנה למנכ"ל משרד העבודה והרווחה. הוא שימש בתפקיד זה תחת השר איציק שמולי. במסגרת תפקידו יזם פרויקטים שונים, ביניהם פרויקטים המקדמים את הקהילה הגאה וסיוע לניצולי שואה. 
ראש עיריית גבעתיים רן קוניק הגיב על המינוי: "אני מאחל לאבי מוטולה הצלחה רבה בתפקידו כמנכ"ל עיריית גבעתיים." מסר בהודעה לתקשורת, "לאבי ניסיון רב בהובלת וניהול ארגונים גדולים והכי חשוב, הוא תושב גבעתיים". ראש העיר הודה גם למנכ"ל היוצא ומסר "אני רוצה להודות מכל הלב למנכ"ל היוצא ידידי עו"ד יורם פומרנץ על שנותיו בעירייה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פינוי בינוי
    חביב 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דחוף שכונת רמבם רח ההגנה אין מעליות אין חניה אין ממדים בתים ישנים חלק מהדירות מתחת לפני הכביש רטיבות ביחוד בתיפ מספר 32 עד 40
    סגור