נדל"ן ותשתיות

קבוצת אשטרום מודיעה: פרויקט הענק בגבעתיים יוצא לדרך

החברות אזורים ואשדר מקבוצת אשטרום מקדמות 900 יח"ד בהתחדשות עירונית בגבעתיים. המתחם הינו חלק מתכנית הענק להתחדשות עירונית של גבעת רמב"ם בעיר
מערכת ice | 
גבעתיים פרויקט (צילום קסם הדמיות)
החברות, אזורים ואשדר מקבוצת אשטרום, נמצאות בשיא של תהליך לקידום פרויקט משמעותי במתחם חנה סנש בגבעתיים. במסגרת הפרויקט, ולאחר שאושרה על ידי הוועדה המחוזית בינואר 2023 תכנית המתאר של גבעת רמב"ם בגבעתיים, צפויות החברות להרוס למעלה מ-330 יח"ד ובמקומם לבנות כ-900 יח"ד חדשות. 
תכנית המתאר שאושרה הינה תכנית ענק להתחדשות עירונית הכוללת בנייתן של מעל 3,800 יח"ד בשכונת גבעת רמב"ם בעיר. השכונה תחומה על ידי רחובות וייצמן ממזרח, דרך השלום במערב, דרך רבין מדרום ושכונת הל"ה מצפון. בכוונת העירייה והחברות להמשיך לשמור על צביונה הייחודי של השכונה ועל כן, מתחם חנה סנש העתידי מתוכנן מתוך הכרה בחשיבות הצורך לשלב את חיי הקהילה עם צרכי התושבים.
 
בחודש שעבר קיימו החברות, אזורים ואשדר, כנס לבעלי הדירות במתחם חנה סנש-גבעתיים בו הוצגה לדיירים הוותיקים התכנית אותה החברות מגבשות במסלול מהיר של תוכנית מפורטת אשר תוגש לאישור הוועדה המקומית. במקביל לתהליכים התכנוניים, ממשיכות החברות היזמיות בהליך החתמת הבעלים על הסכמי פינוי בינוי. לאור ריבוי החתימות במתחם החברות מעריכות כי בחודשים הקרובים ניתן יהיה להגיש לוועדה המקומית את מסמכי התכנית המפורטת.
איל טישל סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים : "אנו שמחים על השותפות המקצועית עם חברה בעלת מוניטין רב בענף הנדל"ן כמו אשדר ומצפים להתקדם בתהליך באופן משמעותי, יחד עם הדיירים הוותיקים. אלו הם ימי מלחמה, ויש חשיבות לקדם תהליכי פינוי בינוי בזמנים קצרים יותר בשל החשיבות של הקמתן של תשתיות חדשות, ממ"ד ושמירה על הביטחון האישי של בעלי הדירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה