מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: איתי לוי ואושר כהן בקרב צמוד על הפסגה

אושר כהן ואיתי לוי שומרים על מיקום גבוה בדירוג בטבלה. בעולם, מדונה ודואה ליפה בקרב על המקום בצמרת 
מערכת ice | 
איתי לוי, אושר כהן (צילום shutterstock, שי כהן ארבל, אור דנון)
דירוג תחנות הרדיו השבועי בסימן של מאבק בצמרת. בזירה המקומית מדובר בקרב בין אושר כהן ואיתי לוי על הקרב השיר המושמע ביותר ואילו בזירה הבינלאומית, מדובר בקרב בין מדונה לדואה ליפה על התואר האומן הבינלאומי המושמע ביותר.
בזירה המקומית, הזמר אייל גולן, ממשיך לשמור על יציבות התואר הזמר המושמע ביותר בישראל ומתחתיו חברו לשעבר הזמר איתי לוי. אך, הקרב האמיתי בטבלה בין עדן חסון ואושר כהן עם  על המקום השלישי.

 כמו כן בזירת השיר המושמע ביותר, הזמר אמיר דדון עם שירו "מעגל החיים" הודח מראש הישר אל מקום השלישי ומעליו, במקום השני נמצא השיר "את" של איתי לוי ובמקום הראשון נמצא כיום הזמר אושר כהן והשיר "אהבה".
 

בזירה הבינלאומית הזמרת מדונה נמצאת בראש הטבלה עם 146 השמעות ואילו מתחתיה בהבדל של 2 קולות בלבד נמצאת הזמרת דואה ליפה ששירה Dance the night נמצא במקום הראשון בטבלת השירים המושמעים ביותר בזירה הבינלאומית עם 49 השמעות. לפי השמות בטבלה ניכר כי תחנות הרדיו שומרות על גיוון ומשלבות במוזיקה שלהן ישן וחדש.

בנוסף לדואה ליפה בטבלת השירים המושמעים ביותר נמצאות כוכבות פופ נוספות כמו סלינה גומז אוליביה רודריגז וקיילי מינוג כאשר כלל ההצבעות מציגות אחוזי הדמעה נמוכים בקרב שירים בינלאומיים בתחנות הרדיו בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה