מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: עדן חסון גובר על איתי לוי; עדן בן זקן עולה

בדירוג השבוע של תחנות הרדיו נראה כי עדן חסון הצליח לגבור על איתי לוי וזכה למקום הראשון עם השיר "לא תראה אותי בוכה". אייל גולן ממשיך לככב בתור האומן המושמע ביותר בישראל, ומייקל ג'קסון עושה קאמבק מפתיע
מערכת ice | 
עדן חסון בהיכל ארנה (צילום מתוך האינסטגרם)
השבוע האחרון של הגיע לסופו והציג כמה שינויים בדירוג תחנות הרדיו הישראלית. בדירוג של מדיה פורסט נראה כי עדן חסון גובר על איתי לוי עם השיר "לא תראה אותי בוכה" וזוכה ל-187 השמעות. לוי יורד למקום השני עם 179 השמעות לשיר "את". 

עדן בן זקן היא הנציגות הנשית בחמישיית השירים הישראלים הכי מושמעים, וזוכה למקום השלישי בזכות 130 השמעות לשיר "חמסה" שהפיק ג'ורדי. אליעד ושילה יורדים למקום הרביעי עם השיר "על החולות" ו-116 השמעות. אייל גולן נמצא במקום החמישי עם 106 השמעות ל"שלום אהובתי". 
 
בגזרת השירים הבין-לאומיים המובילים נמצא שדואה ליפה מזנקת חזרה למקום הראשון עם שיר הנושא לסרט "ברבי". השיר DANCE THE NIGHT זוכה ל-43 השמעות. אוליביה רודריגו נמצאת במקום השני עם 37 השמעות לשיר BAD IDEA RIGHT. מיילי סיירוס והשיר המצליח שלה FLOWERS עושים קאמבק למקום השלישי עם 31 השמעות. טרוי סיוון ממשיך להראות נוכחות עם השיר RUSH שזכה ל-28 השמעות. סלינה גומז ורמה לא יוצאים מהדירוג עם השיר CALM DOWN שזכה ל-23 השמעות.

ברשימת האומנים המובילים בהשמעות נמצא שוב אייל גולן במקום הראשון, והשבוע עם 552 השמעות. עדן בן זקן נמצאת במקום השני עם 535 השמעות. עדן חסון במקום השלישי עם 430 השמעות, ואיתי לוי במקום הרביעי עם 415 השמעות. שרית חדד סוגרת את הרשימה עם 390 השמעות.

רשימת האומנים הבין-לאומיים המובילים מציגים הפתעה. מייקל ג'קסון מגיע למקום הראשון עם 120 השמעות. דיוויד גואטה במקום השני עם 117 השמעות. דואה ליפה במקום השלישי עם 112 השמעות והביטלס רק במקום הרביעי עם 105 השמעות. אלטון ג'ון סוגר את החמישייה עם 90 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה