כסף וצרכנות

בנק הפועלים במהלך חשוב: זה השירות המיוחד שיצא לדרך

פועלים בשטח: הסניפים הניידים של בנק הפועלים, פועלים בשטח ומעניקים שירותים בנקאיים בעשרות נקודות ברחבי הארץ, בדגש על קהילות מפונים מהעוטף ומגבול הצפון במהלך שבעת חודשי מלחמת 'חרבות ברזל'
מערכת ice |  1
בנק הפועלים (צילום מערכת אייס, shutterstock)
הסניפים הניידים של בנק הפועלים, מאפשרים ביצוע מגוון פעולות בנקאיות ללקוחות הבנק, כולל משיכת מזומנים ללקוחות כלל הבנקים. מלחמת 'חרבות ברזל' יצרה מציאות חדשה לצוותי הסניפים הניידים, שיצאו לשטח מימי המלחמה הראשונים ועד היום.
כל זאת בכדי לספק מענה לצרכים הבנקאיים של קהילות המפונים. שירותי הסניף הנייד עובו בשירותים נוספים שהיו קיימים בשגרה, ניתן גם מענה לצורכי אשראי ומשכנתאות באמצעות יועצי משכנתאות ועובדים מקצועיים באשראי שהתלוו לפעילות הסניפים הניידים. (בשגרה שירותי הסניף הנייד אינם כוללים שירותים באשראי ובמשכנתאות) 
 
צוותי הסניפים הניידים זכו לתודות ותגובות חמות מהלקוחות והציבור הרחב. "אנו גאים לתת שירותים בנקאיים למפונים ברחבי הארץ בתקופה מורכבת זו. צוות הסניף פעל במסירות למצוא פתרונות פיננסיים מותאמים ומעטפת שירותים לכל לקוח תוך תחושת שליחות אדירה! אנו נמשיך ללוות את לקוחותינו בביקורים הבאים ברחבי הארץ"., ציין דודי יצחקי, מנהל הסניף הנייד של בנק הפועלים. 
לאחרונה, הגיע הסניף הנייד למלונות בסובב כנרת, ביניהם מלון "קלאב הוטל טבריה" ובמרכז "מול כנרת". על הגעת הסניף הנייד למתן שירות יוצא פרסום מקדים באמצעות רכזי המפונים בכל נקודת שירות כמו כן, במוקד הטלפוני של הבנק (2407*, 2403*) לרבות קו החירום הייעודי שהוקם בטלפון 2499* ובאתר האינטרנט של הבנק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנק הפועלים
    חיים 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק הפועלים זה בנק של שודדים . שירות נורא התנהלות בזויה . ממליץ לכל מי שעוד מצוי שם לקום ולעזוב . זה פשוט בנק נורא . נורא !!!
    סגור